پیام خراسان

آخرين مطالب

شهرام قربانی حسن آبادی: انتخابات پیش رو بار دیگر آزمونی بزرگ برای مردم و کشور است اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - ریس ستاد شهید جمهور در غرب تهران گفت، مردم بایددر انتخاب فرد اصلح هوشمندانه و دقیق عمل نمایند و تحت تاثیر هیاهوهای افراد خاص برخی ستادها قرار نگیرند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران، شهرام قربانی حسن آبادی معاونت هماهنگی کلیه ستادهای انتخاباتی حامیان مردمی استان های کشور و رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران و 22 منطقه تهران بزرگ شهید جمهور رئیسی در گفتگو با برنا گفت، باید مردم در انتخاب فرد اصلح هوشمندانه و دقیق عمل نمایند و تحت تاثیر هیاهوهای افراد خاص برخی ستادها قرار نگیرند.
وی افزود، با انتخاب درست و حمایت صحیح کل مردم را سهیم بدانیم تا با حضور پررنگ مردم در پای صندوق رای اقتدار ملی را بر رخ دنیا بکشانیم. نباید اجازه دهیم در انتخاب صحیح کاندیدای ریاست جمهوری کشور، خود را اسیر جو و هیاهو و سلیقه برخی افراد یا فرصت طلبان در ستادهای انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری پیش رو قرار بگیریم و در آنجا به دنبال برنده بگردیم.
قربانی ادامه داد، در واقع برنده واقعی تمامی بدنه مردم هستند که باید شخصآ و در کمال آرامش و منطق بدون توجه به این مسائل ، برای روند توسعه و پیشرفت اجرایی کشور، برنده را از این میان انتخاب نمایند.
وی افزود، بر این باورم که مردم عزیز کشورمان هوشیار هستند و هیچ وقت فرصت انتخاب صحیح و اصلح تر خود را با چنین حواشی و هیاهوهای کاذب تلفیق نخواهند نمود. چراکه اینگونه هیاهوها در برخی از ستادها ، اینگونه که به نظر می رسد هیچگونه اهمیتی و دلسوزی برای بدنه اصلی مردم در آنها مشاهده نمی گردد. و بعضآ بلکه بیشتر شبیه جنگ رقابتی بین افراد خاص در جناح های متصل به کاندیدهای مورد نظر برای رسیدن به قدرت آنهاست که سراسیمه و آشفته بدور از مردم فقط برای رسیدن به مقصود و تشنه قدرت و تصاحب منصب ها هستند.
این فعال سیاسی ادامه داد، روند پیمودن این مسیر برای برخی از کاندیدای ریاست جمهوری با حضور چنین افرادی خاص در ستادهای انتخاباتی از همین بدو آغاز کار به طور وضوح مشهود است و تجربه در تمامی دولت ها در این خصوص ثابت نموده که خطرات جدی و آسیب های را برای اداره کشور و مردم در نوع خود در آینده نیز در پی خواهد داشت که چنین آزمون و خطایی برای شخص کاندیدا و مردم اظرارهای بوجود خواهد آورد که به نفع مردم نیست و خدمت صادقانه به آحاد مردم اینگونه نباید طراحی شود. که پس از انتخاب رئیس جمهور منتخب، اینگونه افراد با وام خواهی و مطالبه گری عرصه اداره امور اجرایی کشور را برای منتخب مردم تنگ و دشوار نمایند.
او گفت، مهم اهمیت دادن به آحاد مردم جامعه است. اینجانب معتقدم؛ مردم عزیز باید به دور از این حواشی ها همانند همیشه با اقتدار و تصمیمات درست و شخصی و همچنین با برسی دقیق و همه جانبه کاندیدا ، فرد اصلح تر را که دغدغه واقعی و اصلی او دلسوزانه حل مشکلات اساسی مردم و کل آحاد جامعه است و از برنامه مدون نیز برخوردار می باشد را به درستی انتخاب و صحیح حمایت نماییم.
قربانی حسن آبادی اظهار کرد، همانطوریکه در انتخاب و حمایت شهید جمهور عزیزمان دکتر آیت الله رئیسی به همراه مردم در ستاد حامیان مردمی ایشان (رحمت علیه) در سال 96 و 1400 با وجود تمام طوفان ها و گردبادهای شدید اینگونه صحیح عمل نمودیم. یاد آورم می شوم در آن روزها اینجانب و دوستانم در ستادهای حامیان مردمی کشور با ایمان قلبی که به ایشان داشتیم و می دانستیم که شهید رئیسی عزیزمان تشنه قدرت نبود، بلکه عاشق خدمت به مردم و قشر ضعیف جامعه بودند و در آن شرایط سخت و دشوار که عده ای راهنمای چپ و عده ای دیگر راهنمای راست در برخی ستادهای دیگر برای رسیدن به منافع و مقاصد فردی و گروهی جدا از مردم می زنند، و با نشر حرف های پوچ و بی اساس سعی در تخریب شهید جمهور عزیزمان داشتند، اما سرانجام به لطف پروردگار و نگاه مثبت مردم عزیز، فشار انتقادات هدفمند بر ما قالب نشد و به عنوان حامیان شهید رئیسی بدون کوچکترین تردیدی و فارغ از درخواست مسئولیت یا انتصابی برای خود، در رکاب ایشان برای رسیدن به حق مردم با تمام وجود و فقط دلی ایستادیم.
او تاکید کرد، همانطوریکه همگان شاهد بودیم شهید رییسی در همان ایام انتخابات سال 96 و 1400 در مناظره ها و حتی پس از آن بارها مورد کم لطفی ها و بداخلاقی ها قرار گرفتند، ولی با تواضع خویش از آنها گذشتند و بدون شکایتی آنان را مورد بخشش خود قرار دادند. در ادامه همه دیدند که ایشان نشان داد الگوی از مذهب اخلاق و مکتب او تا لحظه آخر درد و رنج مردم بود و همواره در این مسیر با احترام و توجه و نگاه ویژه به مردم و سیاست های مقام معظم رهبری در این راستا و تمامی امور در عرصه های داخلی و خارجی تمهیدات لازم را انجام دادند.
قربانی همچنین گفت، راه و مسیر اهدانا صراط المستقیم را سرلوحه راه اعتماد و راه بقای کشور و رسیدن به مسیر دل به جاده شهادت قرار دادند. و حماسه بدرقه پرشکوه مردم قدرشناس کشورمان در شهادت شهید جمهور عزیزمان ، بیانگر این است که ما حامیان ایشان راه و انتخابمان با یاری مردم جامعه در این رسالت سنگین که بر دوش داشتیم صحیح و درست بوده هست و شرمنده مردم عزیز و پروردگار نشدیم و حق الناسی بر گردن نداریم و باقی الصالحات به یادگار ماند.
این فعال سیاسی افزود، و مجاهد فی سبیل الله شهید رئیسی در زمان امروز همانند شهید رجایی بزرگتر از آن بودند که بخواهند گوهر زیبای عمل خود را به عیار زخارف دنیا محک بزنند. و مطمعن هستم در این دنیا در قلبها ماندگار و آخرت اجرشان را نزد لبیک حق دریافت نموده اند. امروز بار دیگر بدوآ بر خود وظیفه می دانم در انتخابات پیش رو که هم از نظر داخلی در کشور و هم از نظر جنبه خارجی بسیار حائز اهمیت است در کنار مردم عزیز با حضور و مشارکت مردمی که نشان از اقتدار ملی است شرکت نمایم. و از سوی دیگر با برسی سوابق و تحقیقی که از کاندیدای محترم ریاست جمهوری از برادر عزیزمان جناب آقای مصطفی پور محمدی به عمل آورده ام.
قربانی اظهار کرد، حجت الاسلام پور محمدی فردی صادق در گفتار و صالح و دارای تدبیر و پشتکار و سرشار از انرژی جهت احقاق حق مردم می باشند.
آقای پور محمدی نسبت به انجام برنامه های برجسته و مفیدی که برای اداره امور اجرایی کشور مد نظر دارند از مدیریت قابل توجهی برخوردار می باشند و همچنین ظرافت و توجه خاصی به خواسته های مردم دارند.
در این مسیر حمایت قاطع خود را بدون کوچکترین درخواست شخصی و فقط در راستای درخواست و انتظار بهبود جامعه آنهم بصورت برجسته و رفع مشکلات مردم به ایشان جناب آقای مصطفی پور محمدی اعلام می نمایم و آمادگی ارائه تجربیات و مشاوره های انتخاباتی به ایشان هستیم تا در جهت ادامه راه و دستاوردهای شهید رئیسی عزیزمان، همواره با تلاش مضاعف خویش گام بردارند.
انشاالله ایشان نیز در صورت موفق شدن اخذ رای اعتماد مردم و انتخاب به عنوان ریاست محترم جمهوری به خوبی مسیر را در جهت توسعه و پیشرفت کشور و توجه به معنویات مقام معظم رهبری و آرامش و رفاه مردم هدایت و زمینه های موققیت را در تمام عرصه ها با بهره گیری از نیروهای معتمد و انقلابی و قشر جوان و نخبگان فراهم نمایند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/687101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دعوت سپاه امام رضا(ع) از مردم برای شرکت در انتخابات

ببیند/ مشاور اقتصادی قاضی‌زاده هاشمی جواب داد: چرا اصولگرایان وعده‌های اقتصادی بزرگ می‌دهند؟

ویدئو| سعید جلیلی به دیدن مادر شهید رئیسی رفت

رقابت نزدیک قالیباف و جلیلی در خراسان /مشهدی ها، قاضی زاده را جدی نگرفتند /طرفداران پزشکیان پُر تعداد شدند

سازمان ملل: کودکان غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجه هستند + فیلم

تامین امنیت انتخابات خراسان رضوی با تلاش20 هزار نفر

آتش‌سوزی 2 کارگاه مبل‌سازی در مشهد 8 کشته و مصدوم برجا گذاشت

تامین امنیت انتخابات خراسان رضوی با تلاش 20 هزار نفر

قالیباف: پیروزی را از مشهد آغاز می کنیم

جزئیات سفر جلیلی به مشهد+عکس+ فیلم/ بروزرسانی

کشور نای اختلاف ندارد/ سیاست‌بلد هستیم نه سیاست‌باز

پیش بینی برداشت 36 هزار تن جو در مشهد

یادمان قلاویزان قدمگاه 6 هزار شهید از سراسر کشور است

فیلم/ حضور چشمگیر مردم مشهد در حمایت از قالیباف

جلیلی در مشهد: تا آخر هستم

جزئیات سفر جلیلی به مشهد+عکس و فیلم/ بروزرسانی

حضور قالیباف در جمع هوادارانش در سالن شهید بهشتی مشهد

آتش‌سوزی 2 کارگاه مبل‌سازی در مشهد یک فوتی و هفت مصدوم برجا گذاشت

استخر سرپوشیده خوسف پس از 13 سال افتتاح شد

استخر سرپوشیده خوسف خراسان جنوبی پس از 13 سال افتتاح شد

حل مشکل زاینده‌رود در دولت شهید رئیسی کلید خورد

قالیباف وارد مشهد شد

جزییات سفر قالیباف به مشهد+ فیلم و عکس/ در حال به‌روز رسانی

توضیح رجا بابت توقف 4 ساعته قطار 320 تهران ـ مشهد

سفر انتخاباتی پزشکیان به مشهد و خرم آباد

جلیلی: تا آخر می‌مانیم و با قدرت ادامه می‌دهیم

پیام ویدیویی پزشکیان خطاب به مردم؛ همراه شما برای نجات ایران تلاش خواهم کرد/یک بار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو در اندازیم

انجام عمل پگ گذاری اطفال برای نخستین بار در سبزوار

سفر انتخاباتی سعید جلیلی به مشهد (+عکس)

سخنرانی قالیباف در جمع مردم مشهد آغاز شد

سفر انتخاباتی قالیباف به مشهد

جزییات سفر قالیباف به مشهد+ فیلم و عکس

سر و کله پرنده اساطیری ایران دوباره پیدا شد؛ این‌بار یک جفت زیبـا! | فیلم

104 مدرسه کاشمر نیازمند تخریب و بازسازی مجدد

قالیباف: مردم این بار اجازه نمی‌دهند آب خوردن‌ را به برجام گره بزنند + فیلم

جلیلی: آنهایی که می‌گفتند مشکلات را حل می‌کنیم و تحریم را برمی‌داریم، خودشان تحریم شدند | ویدئو

سعید جلیلی به دیدن مادر شهید رئیسی رفت + ویدئو

ورود قالیباف به مشهد

اسبقیان: حضور جامعه ورزش پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کند

قالیباف با حجت الاسلام پناهیان و مرادی وارد مشهد شد

استقبال مردم مشهد از سعید جلیلی

تجمع ‌حامیان محمدباقر قالیباف در مشهد | ویدئو

پیشرفت فیزیکی 82 درصدی خط ریلی گناباد دستاورد دولت سیزدهم

سیل و تگرگ در راه اردبیل است/سیل فاجعه بار در انجیرلو

حضور طرفداران قالیباف در سالن شهید بهشتی مشهد

حمایت مولوی علی‌احمد سلامی از محمدباقر قالیباف

پیشرفت فیزیکی 82 درصدی خط ریلی گناباد

587 واحد مسکن ملی افتتاح شد

حجم گل و لای ناشی از وقوع سیلاب در محور سوادکوه (فیلم)

توزیع 80 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی