پیام خراسان

آخرين مطالب

سیدحسن نصرالله با اطاعت محض از ولایت قدم برمی‌داشت اجتماعي

سیدحسن نصرالله با اطاعت محض از ولایت قدم برمی‌داشت
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی به عنوان أم القرای جهان اسلام در جهان تاثیرگذار بوده و شخصیت‌هایی همچون سیدحسن نصرالله با تمام وجود باور داشت و با تکلیفی که احساس می‌‌کرد با اطاعت محض از ولایت قدم برمی‌‌داشت. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز در مراسم گرامی‌داشت شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جمع پاسداران سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار کرد: در صدر اسلام آخرین تلاش دشمنان برای نابودی اسلام جنگ احزاب بود، جنگی که در آن تمام دشمنان اعم از یهودیان و مشرکان و منافقین حضور داشتند و پیامبر اسلام(ص) که جلودار و الگو در جامعه و اسوه حسنه بود در مقابل در این موقعیت جنگی مومنین را رهبری کرد.
وی گفت: 10 سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و رژیم صهیونیستی با اندیشه دینی یهود مدعی حکومت بر جهان است. مدعی هستند سه مرکز مقدس را در اختیار بگیرند مثلث مقدس اولین ضلعش بیت المقدس است دوم مسجدالحرام و ضلع سوم مسجد کوفه است و با برنامه‌ریزی، یهودیان جهان را جمع کردند.
دشمن برنامه‌های کوتاه مدت و درازمدت برای نابودی دین خدا دارد
قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در سرزمین موجودیت خودش را در خطر می‌بیند و برای حفظ خودش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
نوفرستی افزود: در قرآن کریم آمده دشمنان پیوسته تلاش می‌کنند تا نور خدا را خاموش کنند. دشمن برنامه‌های کوتاه مدت و برنامه‌های درازمدت و تصمیماتی دارد که از هر موقعیتی استفاده می‌کند و برای نابودی دین خدا تلاش می‌کند برای آینده نیز برنامه دارد.
وی با بیان اینکه در شرایط امروز اگر کسی نفهمد عملاً خودش را به نفهمی و جهل زده است گفت: در موقعیتی کنونی آمریکایی‌ها با تمام وجود رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند و همراهی اروپایی‌ها اعم از انگلیس، فرانسه و آلمان با این سگ‌هار منطقه روشن است، همان طور که در جنگ تحمیلی بیش از 80 کشور بر علیه ما می‌جنگیدند، اما در ظاهر فقط عراق بود.
نوفرستی اظهار کرد: قرآن می‌فرماید ما باید در برابر دشمن بایستیم. در این موقعیت وقتی مومنین بصیر و فهیم می‌بینند همه دشمنان به میدان آمده‌اند چه وظیفه‌ای بر عهده دارند؟ وعده خداوند این است که دشمنان پیوسته بر علیه شما کار و مبارزه می‌کنند، بدترین دشمنان مسلمین یهود، مشرکین و منافقین هستند. قرآن خطاب به پیامبر(ص) فرمودند هرگز از شما راضی نمی‌شوند تا تابع آنها نشوید می‌خواهند قوانین جهانی که به نفع مستکبران است را بپذیرید که غیر از یهود هیچ کس جایگاهی ندارد و به سایر انسان‌ها برده و حیوان تعبیر می‌کنند بپذیریم که برده دشمن شویم همان طور که در دوران رژیم شاهنشاهی چنین وضعیتی داشتیم.

پیام خراسان

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه شهادت دبیرکل حزب الله لبنان جای تبریک دارد، افزود: در چنین موقعیت جهانی که انسان‌هایی مانند سید حسن نصرالله که ایمانش، تعهدش، بصیرتش، رهبری و هدایتش به زیبایی می‌درخشد و 32 سال انسانی راسخ که ذره‌ای در حرکتش تزلزل نباشد با وجود همه موانع و مشکلات موجود، کم نظیر است.
مردم حل مسائل اقتصادی را از دولت مطالبه کنند
نوفرستی گفت: خواص جبهه حق می‌دانند چه کار می‌کنند امروز ما افتخار می‌کنیم ایران اسلامی به عنوان أم القرای جهان اسلام در منطقه و جهان تاثیرگذار بوده است جریان جبهه مقاومت را به زیبایی می‌بینیم مقام ولایت فقیه، رهبری و هدایت می‌کنند و شخصیت‌هایی همچون سیدحسن نصرالله با تمام وجود باور دارد و با تکلیف که احساس می‌کند با اطاعت محض از ولایت قدم برمی‌دارد.
وی متذکر شد: هر چه را که خداوند وعده داده مشروط کرده است نعمت داده که باید شاکر باشیم اگر کوتاهی کردید عذاب شدیدی متحمل می‌شوید. دین خدا را یاری کردید خدا هم کمک می‌کند در وعده صادق هماهنگی‌هایی صورت گرفت که میدان سیاسی و دیپلماسی با مجموعه‌های نیروهای مسلح همراه بودند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید حل مسائل اقتصادی را از مسئولان دولتی مطالبه داشته باشند، گفت: تا زمانی که دولت با نظام و اسلام همراهی کند قطعاً همراهش هستیم چون موفقیت دولت موفقیت نظام است.
یهود، هرگز بر عهد و پیمان خودش راسخ و ثابت قدم نیست
محمدنوفرستی مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه در مسائل منطقه‌ای نگاه فرایندی داشته باشید اظهار کرد: نگاهی به تاریخچه رژیم صهیونیستی و جریان‌های مقاومت بیندازید که روزی از نیل تا فرات هدف و راهبرد جنگ‌های رژیم صهیونیستی بود تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر جنگی منجر به توسعه سرزمینی برای این رژیم شده است، اما پس از انقلاب مجبور شدند برخی سرزمین‌ها را خالی کنند و نتوانستند گسترش دهند.
عقب‌ ‌نشینی راهبردی عذاب الهی به همراه دارد
نوفرستی با بیان اینکه امروز مسئله اصلی بقای رژیم صهیونیستی است خاطرنشان کرد: مسئله را باید در این فرایند دید و از طرف دیگر جریان‌های مقاومت که با سنگ در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کردند، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شکل‌گیری انتفاضه هدفمند شدند و نیروهای حزب الله و حماس در دهه شصت شکل گرفت.
وی با اشاره به اینکه نگاه فرایندی کار را متفاوت می‌کند ادامه داد: جبهه مقاومت با پشتیبانی و تقویت جمهوری اسلامی امروز به قدرتی رسیده که با راه‌اندازی طوفان الاقصی در سال گذشته به دنیا خوی استکباری این رژیم را فهماند تا حدی که در شرایط کنونی 28 کشور دنیا، رژیم صهیونیستی را حتی به رسمیت هم نمی‌شناسند.
نوفرستی ابراز داشت: تاکتیک براساس راهبرد مشخص می‌شود و گاهی مجبور هستیم از لحاظ تاکتیکی عقب‌نشینی کنیم اما طبق دیدگاه رهبر انقلاب عقب‌‌نشینی راهبردی عذاب الهی به همراه دارد.
در جنگ ترکیبی رسانه، دیپلماسی و میدان باید هماهنگ عمل کنند
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در وعده صادق قبل از اقدامات میدانی هماهنگی‌های دیپلماسی صورت گرفته بود که ما کمترین هزینه را متحمل شدیم این برداشت نشود که جمهوری اسلامی کوتاه آمده و راهبردش تغییر کرده است در عرصه میدانی فرماندهان ما جلودار هستند.
وی با تاکید بر اینکه راهبرد و تاکتیک تعریف می‌کند که میدان به نفع کیست خاطرنشان کرد: تعیین‌کننده تاکتیک افکار عمومی، سخنرانان و رسانه‌ها نیستند بلکه فرماندهان میدانی هستند. در هر صورت جبهه باید توسط آنان تقویت شود و ما در حمایت جبهه مقاومت کم نمی‌گذاریم.
نوفرستی گفت: در جنگ ترکیبی شاهدیم که رسانه، دیپلماسی و میدان باید هماهنگ عمل کنند هر پیام ضعف و اختلافی که از درون جمهوری اسلامی مخابره شود سیگنال ضعف است.
وی تصریح کرد: موضع میدانی برتری تکنولوژی رژیم صهیونیستی از ملاحظات جدی میدانی است که در هفته گذشته عملیات انفجار پیجرها پیش دستانه بود و نیروهای حزب الله به موقع متوجه شده مانع اقدام جدی تر شدند در غیر این صورت قرار بود اتفاق بدتری رقم بخورد.

پیام خراسان

پیروز قطعی این جنگ، حزب الله است
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند و تمام قد در تایوان حکمرانی می‌کنند. شرکت تایوانی که در اختیار آمریکاست و آمریکایی‌ها تکنولوژی را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند بعد از عملیات وعده صادق آمریکایی‌ها توانستند پدافند رژیم را سه برابر گذشته تقویت کنند.
نوفرستی اظهار کرد: هرچند از دست دادن فرماندهان جبهه مقاومت بسیار سخت است آنچه در میدان اثرگذار است توان نظامی است که در وضعیت غزه و حزب الله رژیم صهیونیستی به خواسته خود نمی‌رسد و به فرموده فرمانده معظم کل قوا پیروز قطعی این جنگ، حزب الله است.
انتهای پیام/ 252

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/739360/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی

مراکز پیشخوان دولت در خراسان رضوی برای تردد معلولان مناسب‌سازی می‌شود

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، 10 مهر 1403) | مشهد گرم می‌شود

شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی

خط تولید خودرو سمند سورن خراسان رضوی در مراحل آزمایشی قرار دارد

همه معادن شهرستان بردسکن خراسان رضوی مسوول فنی دارد

رویش عشق در سالمندی/ثبت 127 ازدواج در گروه سنی بالای 65 سال

تجربه گرمای تابستانی در پاییز/ دمای هوا در خراسان‌رضوی به 40 درجه می‌رسد

اعلام آمادگی تیم‌های سحر هلال‌احمر خراسان جنوبی برای اعزام به لبنان

استتقلال و امنیت ره‌آورد تاسی به سیره شهدا است

کشورهای اسلامی بدانند که جهان اسلام هدف جنایات اسرائیل است

حمایت از جبهه مقاومت برهمگان واجب است

اصلاح قیمت داخلی زغال سنگ ایمنی معادن را افزایش می‌دهد

رشد 35 درصدی فروش فولاد خراسان در نیمه نخست 1403

فرمانده کل سپاه پاسداران از مجروحان لبنانی در مشهد عیادت کرد

همه امکانات در جهت تسهیل کار دادگاه های صلح بسیج شود

کمک 8 میلیارد تومانی خیران به دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالی

درآمد‌های مالیاتی خراسان رضوی با محل شناسایی مودیان جدید و فرار مالیاتی 45 درصد رشد کرد (10 مهر 1403)

سرپرست فرمانداری بجستان خراسان رضوی منصوب شد

خراسان رضوی پیشتاز راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های گروهی سالمندان در کشور است

کمک سه میلیارد ریالی خیر زیرکوهی به مردم مظلوم غزه

افزایش 15 میلیون متر مکعبی مصرف گاز در خراسان شمالی

رشد 35 درصدی فروش فولاد خراسان در نیمه اول سال 1403

افزایش جانباختگان بردسکنی حادثه معدنجوی طبس به 6 نفر

باند تبهکاران «تیغ شکسته‌ها» متلاشی شد

راه‌اندازی خط تولید «سمند سورن» خراسان رضوی در مراحل آزمایشی قرار دارد

تجربه گرمای تابستانی در پاییز؛ دما در خراسان‌ رضوی به 40 درجه می‌رسد

توضیحات استاندار خراسان درباره پرداخت دیه حادثه‌دیدگان معدن+ فیلم

معدن زغال‌سنگ طبس گازسنجی مداوم نمی‌شد

آیت‌الله مروی: تاثر عمیق رهبر معظم انقلاب را به خانواده‌های داغ‌دیده منتقل می‌کنم

ماموریت دارم تاسف و تاثر عمیق رهبر معظم انقلاب را به داغ دیدگان معدن طبس منتقل کنم

سفر حجت الاسلام مروی به طبس

مسئولان مطالبات معادن طبس را پیگیری کنند

مسوولان از پیگیری مطالبات معادن طبس خسته نشوند

حضور نماینده اعزامی رهبر انقلاب در طبس

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس رسید | ویدئو

مأموریت یافتم به خانواده‌های محترم حادثه معدن طبس سرکشی کنم

آیت‌الله مروی: مسئولان مطالبات معادن طبس را پیگیری کنند

شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس خراسان‌جنوبی برگزار شد

هنوز نمی‌توان هیچ قضاوتی در خصوص مقصر حادثه معدن طبس انجام داد

دلجویی و ابلاغ پیام تسلیت مقام معظم رهبری به خانواده جان باختگان حادثه معدنجو در طبس

جابه‌جایی بیش از 4 میلیون تن کالا از خراسان جنوبی به نقاط مختلف

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس رسید/فیلم

برگزاری رویدادرسانه‌ای «وحدت نبض مقاومت» در خراسان جنوبی

بازسازی عملیات غرور آفرین والفجر 4 در محمد شهر

مراسم شور عاطفه‌ها در مدارس خراسان‌ جنوبی برگزار شد

حامل پیام تسلیت و تاثر عمیق رهبر انقلاب به داغدیدگان حادثه «معدنجو» هستم

شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند درمدارس خراسان‌جنوبی

بخشیدن زندگی دوباره با اهدای اعضای مصدوم حادثه معدن طبس

فیلم/ دیهٔ حادثه‌دیدگان معدن طبس در حال پرداخت است