پیام خراسان

آخرين مطالب

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر اجتماعي

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - از آنجا که دیدار مهم تیم‌های ملی ایران و قطر برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی سال 2026، در استادیوم امام رضا مشهد برگزار می‌شود، افراد زیادی برای تماشای آن به مشهد سفر می‌کنند.
اگر قصد رزرو هتل های مشهد را دارید و می‌خواهید به تماشای این بازی سرنوشت‌ساز بروید، هتل های نزدیک استادیوم امام رضا بهترین انتخاب برایتان به شمار می‌روند.
1- هتل ارس مشهد هتل ارس مشهد یکی از هتل های نزدیک استادیوم امام رضا واقع در میدان فردوسی است. این هتل سه ستاره در حدفاصل میدان جانباز و چهارراه خیام واقع شده و هتلی خوب و راحت برای اقامت در مشهد است.
معرفی هتل ارس مشهد هتل ارس مشهد در سال 1380 به عنوان هتلی سه ستاره به بهره‌برداری رسید و در سال 1395 برای ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شد. این هتل دارای 60 واحد اقامتی است و 7 طبقه مثبت و 2 طبقه منفی دارد. اتاق‌های هتل ارس شامل اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و اتاق‌های سه، چهار و پنج تخته می‌شود.

پیام خراسان

امکانات هتل ارس مشهد هتل ارس امکانات رفاهی نسبتا خوبی متناسب با درجه و قیمت هتل دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، رستوران و کافی‌شاپ، نمازخانه، خدمات روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و خدمات باربری اشاره کرد.
اتاق‌های هتل ارس نیز فضایی ساده و راحت دارند و از امکانات قابل‌قبولی برخوردارند. تخت‌خواب راحت، مبلمان، کف‌پوش موکت، آباژور، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و سیستم اصفای حریق برخی از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل سه ستاره است.

پیام خراسان

فاصله هتل ارس مشهد تا ورزشگاه امام رضا هتل ارس یکی از بهترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که تا این ورزشگاه تنها 700 متر فاصله دارد. شما می‌توانید این مسیر کوتاه را پیاده یا با ماشین طی کنید. فاصله هتل ارس مشهد تا استادیوم امام رضا به صورت پیاده حدود 6 دقیقه و با ماشین تقریبا 3 دقیقه است.
مسیر دسترسی هتل ارس مشهد تا استادیوم امام رضا برای رسیدن از هتل ارس به استادیوم امام رضا شما باید از طریق بلوار فردوسی به سوی چهارراه خیام بروید. سپس تغییر مسیر دهید و فاصله کوتاهی را طی کنید تا به ورزشگاه امام رضا برسید. اگر هم بخواهید پیاده این مسیر را طی کنید، کافی است از مقابل هتل به آن سوی خیابان بروید و سپس در بلوار فردوسی کمی راه بروید تا ورزشگاه آستان قدس را مقابل خود ببینید.
2- هتل هما 2 مشهد هتل هما 2 از معروف‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا واقع در بلوار خیام است. این هتل 5 ستاره امکانات خوبی را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده و اقامتی راحت و لاکچری را در نزدیکی ورزشگاه امام رضا به شما هدیه می‌دهد.

پیام خراسان

معرفی هتل هما 2 مشهد هتل 5 ستاره هما 2 در سال 1375 به عنوان عضوی از گروه هتل‌های هما در مشهد افتتاح شد. این هتل در سال 1395 به منظور به‌روزرسانی امکانات بازسازی شد تا بتواند همچون روزهای نخست به گرمی از مهمانان پذیرایی کند.
هتل هما 2 در منطقه‌ای آرام با چشم‌اندازی زیبا واقع شده و دارای ساختمانی 5 طبقه با 206 واحد اقامتی است. این هتل دارای 1500 متر فضای سبز است که زیبایی هتل و محوطه آن را دو چندان کرده است. هتل هما 2 با امکانات رفاهی پیشرفته و مدرن در محیطی لوکس و دلنشین از مهمانان پذیرایی می‌کند تا شما هیچ کم و کسری احساس نکنید.
این هتل از موقعیت مکانی ویژه‌ای برخوردار است و دسترسی راحتی به مراکز خرید، اماکن تفریحی و ورزشگاه امام رضا دارد. از مزایای دیگر اقامت در این هتل می‌توان به پرسنل حرفه‌ای، خدمات رفاهی متعدد، امکانات به‌روز، اتاق‌های مجهز و تسهیلات اقامتی ویژه اشاره کرد.

پیام خراسان

امکانات هتل هما 2 مشهد هتل هما 2 مشهد امکانات ویژه‌ای برای مهمانان فراهم کرده است. سرویس رایگان به حرم، رستوران‌های شیک با غذاهای سالم و خوشمزه، مجموعه آبی، زمین تنیس و آرایشگاه تنها تعدادی از امکانات این هتل لاکچری است. از دیگر امکانات هتل هم می‌توان به خدمات پزشکی 24 ساعته، صندوق امانات شخصی، بانک، آب معدنی و چای رایگان، اینترنت بی‌سیم رایگان، رستوران تابستانی با فضای سبز، پارکینگ، کارواش، زمین بازی کودکان و سالن‌های کنفرانس و پذیرایی اشاره کرد.

پیام خراسان

فاصله هتل هما 2 تا ورزشگاه امام رضا هتل هما 2 از لوکس‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که تا این ورزشگاه حدود یک و نیم کیلومتر فاصله دارد. پیمودن این فاصله با ماشین حدود 4 دقیقه و به صورت پیاده تقریبا 16 دقیقه زمان می‌برد.
مسیر دسترسی هتل هما 2 تا استادیوم امام رضا برای آن که از هتل هما 2 مشهد به استادیوم امام رضا بروید، ابتدا از بلوار استاد اخوان ثالث خود را به میدان جانباز برسانید. سپس وارد بلوار فردوسی شوید و از طریق آن به چهارراه خیام بروید. در چهارراه دور بزنید و مسیر خود را عوض کنید و حدود یک دقیقه برانید تا به استادیوم امام رضا برسید.
اگر هم بخواهید پیاده مسیر بین هتل هما 2 تا ورزشگاه امام رضا را طی کنید، باید ابتدا از بلوار اخوان ثالث به میدان جانباز و بلوار فردوسی بروید. سپس به آن سوی خیابان بروید و مسیر خود را پیاده ادامه دهید تا تابلوی ورزشگاه را ببینید. هتل هما از مجلل‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که اقامتی به یاد ماندنی را در آن تجربه خواهید کرد.

پیام خراسان

رزرو هتل های نزدیک استادیوم امام رضا اگر هدف اصلی شما برای سفر به مشهد، تماشای بازی ایران و قطر برای جام جهانی 2026 است، اقامت در هتل های نزدیک استادیوم امام رضا انتخابی هوشمندانه است. با رزرو این هتل‌ها ضمن اقامت در منطقه‌ای آرام و خوش آب‌وهوا، دسترسی راحتی نیز به استادیوم خواهید داشت.
برای رزرو هتل های نزدیک استادیوم امام رضا به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و از طریق این وب‌سایت باسابقه و تخصصی، بهترین هتل را برای خود رزرو کنید. در این سایت اطلاعات و جزئیات مربوط به همه اقامتگاه‌ها به همراه تصاویر هتل‌ها و اتاق‌ها درج شده که با بررسی آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.
کد خبر 797627

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/742565/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق امروز برای خراسان‌های رضوی و جنوبی

نیروهای مسلح در مسیر خدمت به نظام همسو و یک صدا هستند

این استان ها امروز منتظر باران شدید باشند/ هواشناسی هشدار نارنجی صادر کرد

اراده نیروهای مسلح، پاسداری از امنیت و اقتدار ایران باشد

قانون و امنیت مردم خط قرمز پلیس است/تنوع گسترده خدمات

فردا 16 مهر مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

معاون وزیر آموزش‌وپرورش: 20 درصد به ظرفیت اردوی راهیان نور افزوده شد

تشرف جمعی از مجروحان لبنانی به حرم مطهر رضوی

ابرناکی و احتمال رگبار و رعدوبرق در خراسان رضوی

موفقیت‌های علمی را علی‌رغم تحریم‌ها به دست آوردیم

کارگران طبس مظلومانه جان باختند/ مجازات مسببان و مقصران چیست؟

مشاهده گونه کمیاب و نادر روباه شنی در پناه گاه حیات وحش رباط شور فردوس

هشت هزار و 300 کیلومتر راه عشایری در خراسان جنوبی مرمت شد

گونه کمیاب روباه شنی در پناهگاه حیات وحش رباط شور فردوس مشاهده شد

بیش از 400 رویداد فرهنگی در قسمت‌های مختلف بیرجند برگزار شد

موفقیت‌های علمی را علی رغم تحریم‌ها به دست آوردیم

تجلیل از 120 رتبه برتر کنکور 1403 در خراسان جنوبی

تسریع پروژه‌های آب‌رسانی و تاسیسات فاضلاب شهر خوسف

خرید 87 هزار تن محصولات کشاورزی از روستایان و عشایر خراسان جنوبی

مشاهده گونه کمیاب روباه شنی در پناهگاه حیات وحش فردوس

41 درصد جمعیت خراسان جنوبی روستاییان و عشایر هستند

مرمت 8300 کیلومتر راه عشایری در خراسان جنوبی

گلایه از بی تفاوتی برخی کشورهای مسلمان نسبت به جنایت های صهیونیست

فیلم/ هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شرق کشور

اجرای 361 طرح اشتغال روستایی و عشایری نیازمندان خراسان‌جنوبی

احداث آسفالت راه‌های روستایی در خراسان شمالی 38درصد افزایش داشت

راز محبوبیت برزیل به‌عنوان مقصد گردشگری در سال‌های اخیر

2 میلیارد تومان کالای قاچاق در اسفراین کشف و ضبط شد

راز پشت پرده دوری کنعانی‌زادگان از پرسپولیس فاش شد

تشکیل 64 پرونده تخلف در بازرسی کل خراسان شمالی

وضعیت آب روستاهای چاه اسماعیل و زیارت مولای میناب بهبود می‌یابد

سومین ثروتمند جهان راز موفقیت خود را گفت

اجرای طرح سرشماری کشاورزی در 870 نقطه خراسان‌شمالی

بهره‌برداری از مجمتع‌های آبرسانی خراسان شمالی یک ضرورت است

تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور خراسان شمالی

سم پاشی 400 کیلومتر از شبکه فاضلاب در خراسان شمالی

تشرف جمعی از مجروحان لبنانی به حرم مطهر رضوی+عکس

قطع بیمه بیکاری ١٠٨ نفر از مقرری‌بگیران خراسان‌شمالی

عصر شعر «راز نصرالله» در ارومیه برگزار می‌شود

فرش قرمز شهرداری بجنورد برای سرمایه‌گذاران؛ 11 طرح آماده واگذاری

انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در بجنورد

عکسی از گپ و گفت نمایندگان تندرو مجلس در صحن علنی /قاضی زاده هم اضافه شد

استفانو پیولی: بردهای پی‌در‌پی النصر؟ هیچ راز پنهانی نداریم

16.5 هکتار به محدوده شهر شوقان خراسان شمالی الحاق شد

روایت هنر بانوان خراسان شمالی در آلمان

ساماندهی 25 پایگاه جمع آوری کمک به مردم غزه در خراسان‌شمالی

تصاویر/دومین نشست فصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی

پیشرفت پروژه کارخانه کنسانتره سنگان از 50 درصد فراتر رفت

احداث بیش از 109 کیلومتر راه روستایی آسفالته در خراسان رضوی

وضعیت آبی مطلوب تالاب «دورگه‌سنگی» برای نخستین بار طی 20 سال اخیر