پیام خراسان

آخرين مطالب

با آپدیت iOS 18.1 چه قابلیت‌هایی در زمینه هوش مصنوعی به آیفون اضافه می‌شود؟ اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - اپل به‌زودی iOS 18.1 و iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 را منتشر خواهد کرد تا اولین ویژگی‌های هوش اپل را برای گوشی آیفون و تبلت آیپد و لپ‌تاپ مک بوک به‌ارمغان بیاورند.
همه‌ی قابلیت‌های در حال توسعه‌ی اپل اینتلیجنس به‌صورت یکجا در آپدیت هفتم آبان iOS 18.1 اعمال نمی‌شوند؛ بلکه به‌تدریج از‌طریق iOS 18.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
2 و iOS 18.3 و iOS 18.4 اضافه خواهند شد.
ابزار‌های نوشتاری apple intelligence

پیام خراسان

ابزار بررسی متن (Proofread) برای اصلاح خطا‌های املایی و نگارشی، ازجمله انتخاب کلمات و ساختار جملات دردسترس قرار می‌گیرد. می‌توان با یک ضربه، همه‌ی پیشنهاد‌ها را پذیرفت یا آنها را یکی یکی در متن اعمال کرد.
قابلیت بازنویسی (Rewrite) آنچه نوشته‌اید، اصلاح می‌کند و لحن را بدون تغییر اصل محتوا، به یکی از حالت‌های دوستانه یا حرفه‌ای یا مختصر تغییر می‌دهد.
به‌کمک ابزار خلاصه‌سازی (Summery)، می‌توانید متنی را انتخاب و خلاصه‌ای از آن را در قالب نکات مهم، فهرست‌بندی یا جدول دریافت کنید. خلاصه‌ها در اپلیکیشن‌های Mail، Messages و... دردسترس هستند.
سیری در apple intelligence

پیام خراسان

به‌نقل از مک‌رومرز، در به‌روزرسانی جدید هنگام فعال‌شدن سیری درخششی در لبه‌های نمایشگر به‌وجود می‌آید که برای آیفون و آیپد و CarPlay کاربرد دارد. در مک بوک، پنجره‌ی سیری می‌تواند در هر جایی از صفحه قرار بگیرد. درخشش سیری با صدای کاربر هماهنگ می‌شود تا بفهمد سیری در حال گوش‌دادن است؛ بدون اینکه فعالیت‌های دیگر مختل شوند.
دو بار ضربه در پایین نمایشگر، رابط Type to Siri را فعال می‌کند تا بتوانید درخواست خود را به‌جای صحبت‌کردن تایپ کنید. در مک‌بوک، باید کلید Command را دو بار فشار دهید تا Type to Siri نمایش داده شود.
سیری می‌تواند ارتباط موضوعی بین درخواست‌ها را حفظ کند. بنابراین، ابتدا می‌توانید سوال و سپس در پرامپت دوم به آن اشاره کنید. اگر هنگام صحبت با سیری کلمات به‌هم بریزند یا آنچه می‌گویید در میانه‌ی جمله تغییر دهید، سیری منظورتان را درک خواهد کرد.
بخش ایمیل در apple intelligence

پیام خراسان

در بخش ایمیل، دکمه‌ای برای خلاصه‌سازی هریک از ایمیل‌های دریافتی وجود خواهد داشت. علاوه‌براین، در فهرست اینباکس به‌جای نمایش چند خط اول هر ایمیل، خلاصه‌ای کوتاه از آن را مشاهده خواهید کرد.
Mail پیام‌های حساس به زمان را درصورت لزوم در اول فهرست قرار می‌دهد تا بلافاصله موارد مهم را ببینید. Smart Reply پاسخ‌های سریع را به ایمیل‌هایی که به شما ارسال شده‌اند، ارائه می‌دهد. نوتیفیکیشن‌های متعدد از Mail در صفحه‌ی قفل گوشی آیفون به‌شکل خلاصه نمایان می‌شود تا بدون بازکردن برنامه، محتوای ایمیل را ببینید.
پیام‌ها در apple intelligence

پیام خراسان

اپلیکیشن Messages گزینه‌های پاسخ هوشمند به پیام‌های ورودی دارد. هوش اپل محتوای پیام‌ها را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند تا پیشنهاد‌هایی از آنچه ممکن است بخواهید بگویید، ارائه دهد.
نوتیفیکیشن پیام‌های چندگانه در صفحه‌ی قفل به‌صورت خلاصه نمایش داده می‌شوند. همچنین، می‌توانید از تمام ویژگی‌های هوشمند مانند خلاصه‌سازی و بازنویسی برای ویرایش و بهبود پیام خود استفاده کنید.
بخش عکس‌ها در apple intelligence

پیام خراسان

از عکس‌های موجود در کتابخانه‌ی Photos می‌توانید کلیپ‌هایی با توصیف متنی خود ایجاد کنید. برای مثال، چنانچه عبارت «سفر تابستان» را بنویسید، این ویژگی به‌طور خودکار عکس‌های مرتبط را انتخاب می‌کند و موزیک متناسبی در آن قرار می‌دهد. همچنین، می‌توانید صحنه‌ها و تصویر‌های خاص را حین ایجاد طرح کلی اضافه کنید.
جست‌وجوی عکس‌ها با زبان طبیعی امکان‌پذیر است؛ بنابراین، می‌توانید فقط توصیف کنید که به‌دنبال چه چیزی هستید، تا هوش اپل آن را برایتان بیابد. این ویژگی می‌تواند لحظات خاصی را در ویدئو‌ها نیز پیدا کند.
بخش جست‌وجو پیشنهاد‌های کامل هوشمندانه‌ای برای محدود‌کردن آنچه ممکن است بخواهید پیدا کنید، ارائه می‌دهد.
تمیزکردن (Clean Up) در apple intelligence

پیام خراسان

اپلیکیشن Photos به قابلیتی با عنوان Clean Up مجهز شده است که اجازه می‌دهد چیز‌های ناخواسته را از عکس‌های خود حذف کنید. این ابزار می‌تواند به‌طور خودکار اشیائی را شناسایی کند که ممکن است اضافی باشند؛ اما کاربر هم با می‌تواند هر بخش زائد را با کشیدن دایره به دور آن مشخص کند.
ویژگی Clean Up روی همه‌ی تصاویر در کتابخانه‌ی Photos کار می‌کند؛ از‌جمله تصاویر قدیمی و حتی تصاویری که با سایر دستگاه‌ها مانند دوربین‌های عکاسی ساده یا DSLR ثبت شده‌اند.
حالت تمرکز (Focus Mode) در apple intelligence

پیام خراسان

حالت تمرکز برای کاهش مزاحمت (Reduce Interruptions) ایجاد شده است که فقط نوتیفیکیشن‌های مهمی که نیاز به توجه دارند، نمایش می‌دهد و اعلان‌های دیگر را فیلتر می‌کند.
زمانی‌که حالت تمرکز سفارشی‌شده را فعال می‌کنید، گزینه‌ی جدیدی روی نمایشگر ظاهر می‌شود. این گزینه فقط به اعلان‌های مهمی که تعیین کرده‌اید، اجازه‌ی نمایان‌شدن می‌دهد؛ اما اعلان‌های غیرمهم را بی‌صدا می‌کند.
تنظیمات نوتیفیکیشن‌ها را برای اپ‌ها و افراد خاصی می‌توانید تغییر دهید؛ درست مشابه کاری است که قبل از iOS 18.1 نیز انجام می‌شد.
خلاصه‌ی نوتیفیکیشن‌ها در apple intelligence

پیام خراسان

اعلان‌های ورودی شما به‌صورت خلاصه نمایش داده می‌شوند تا بتوانید به‌سرعت متوجه شوید که هر برنامه چه چیز جدیدی دارد.
ضبط تماس در apple intelligence

پیام خراسان

خلاصه‌ی تماس‌های تلفنی در iOS 18.1 پشتیبانی می‌شود. در این به‌روزرسانی، گزینه‌ای برای ضبط تماس تلفنی و دریافت متن تماس فراهم شده است که ویژگی هوش اپل محسوب نمی‌شود. برای دریافت خلاصه‌ی متن تماس بدون خواندن کل متن، نیاز به هوش اپل وجود دارد.
می‌توانید با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی ضبط در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر در هنگام برقراری تماس تلفنی، ضبط تماس را آغاز کنید. پیش از شروع ضبط، به دو طرف اطلاع داده می‌شود که تماس در حال ضبط است.
تماس‌های ضبط‌شده در برنامه‌ی Notes ذخیره می‌شوند؛ جایی که می‌توانید برای مشاهده‌ی متن تماس و دریافت خلاصه‌ی آن اقدام کنید.
سافاری در apple intelligence

پیام خراسان

هنگام خواندن مقاله در حالت خواندن (Reader Mode)، گزینه‌ای برای خلاصه‌سازی مقاله با هوش اپل وجود دارد.
اپ استور اپ استور از زبان طبیعی و برچسب‌های توصیفی برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند تا پیدا‌کردن آنچه به‌دنبالش هستید، آسان‌تر کند.
گزارش هوش اپل در apple intelligence

پیام خراسان

در بخش حریم خصوصی و امنیت اپلیکیشن تنظیمات، می‌توانید به گزارش هوش اپل دسترسی پیدا کنید که به شما اجازه می‌دهد تا از داده‌های هوش اپل خود به‌عنوان بخشی از وعده‌ی شفافیت اپل خروجی بگیرید. برای دسترسی و خروجی داده‌های هوش اپل، به Face ID نیاز است.
فهرست انتظار در apple intelligence زمانی‌که iOS 18.1 و iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 منتشر شدند، باید به بخش تنظیمات بروید و در فهرست انتظار هوش اپل ثبت‌نام کنید. اپل از این روش استفاده می‌کند تا مطمئن شود که دانلود‌ها به‌خوبی انجام می‌شوند و سیستم دچار بار اضافی نخواهد شد.
حین قرار‌گرفتن در فهرست انتظار، دستگاه‌های اپل فایل‌های لازم برای پردازش در دستگاه را دانلود می‌کنند و این فهرست، تنها باید چند ساعت به‌طول بینجامد. فهرست انتظار بر‌اساس هر حساب کاربری است؛ بنابراین فقط باید در یک دستگاه برای دسترسی به چند دستگاه ثبت‌نام کنید. در‌حال‌حاضر، هوش اپل فقط به زبان انگلیسی ایالات متحده در‌دسترس است.
بتا‌های iOS 18.1 و iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 تنها برای دستگاه‌های واجد‌شرایط، ازجمله تمام مدل‌های آیفون 16، مدل‌های پرو آیفون 15، همه‌ی آیپد‌های مبتنی‌بر تراشه‌ی اپل و همه‌ی مک‌بوک‌های مبتنی‌بر تراشه‌ی اپل در‌دسترس هستند. دستگاه‌هایی که نمی‌توانند هوش اپل را اجرا کنند، به‌روزرسانی را دریافت نخواهند کرد.
انتظار می‌رود iOS 18.2 که احتمالاً قبل از پایان سال 2024 منتشر خواهد شد، پشتیبانی از ادغام ChatGPT با سیری و Image Playground و Genmoji را به‌ارمغان آورد.
منبع: زومیت
عضو شوید: آخرین اخبار کشور را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید
لینک کوتاه: https://shrr.ir/001ENN لینک کپی شد 0 گزارش خطا برچسب ها: آیفون ios 18 هوش مصنوعی اپل اخبار مرتبط 5 قابلیت کوچک اما مهم آیفون 16 که کم‌تر به آن‌ها توجه شده ابزار جدید ادوبی برای محافظت از آثار هنرمندان در برابر هوش مصنوعی نمی توانم پاسخ دقیقی بدهم، متأسفم! | گفت وگو با هوش مصنوعی گوگل، «جمینی»، درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند اپل پشتیبانی از چند زبان دیگر را به Apple Intelligence اضافه می‌کند ارسال نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد. پربازدید در نظر گرفتن 3 سایت ویژه ساماندهی انبار‌های ضایعات سطح شهر مشهد | بهره‌برداری از فاز یک مجتمع فروش پرندگان (18 مهر 1403) غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی، کیست؟ + سوابق توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در هیئت دولت تصویب شد | احکام جدید به زودی صادر می‌شود (18 مهر 1403) تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال 6 امتیازی مصطفی سالاری رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی شد+ بیوگرافی و سوابق پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه 18 مهر 1403) حسینعلی امیری استاندار فارس شد +سوابق نابودشدن زندگی ده‌ساله با یک سفر سه‌روزه | یک عاشقانه خونین غلامحسین مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد (18 مهر 1403) ایران زیباست | کویر بشرویه - استان خراسان جنوبی فقر تا مغز استخوان محمدرضا بابایی، استاندار یزد کیست؟ فیلیپه مونتانیه در آستانه توافق نهایی با استقلال ایران زیباست | خانه‌های قدیمی سنتی در سوادکوه مازندران وزیر بهداشت خبر داد: افزایش حقوق دستیاران پزشکی استاندار جدید خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز: تمامی ظرفیت‌های استان را مورد استفاده قرار خواهم داد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، 18 مهر 1403) | کاهش دمای هوا از روز یکشنبه قالیباف: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مهر ماه 1403 کلید خواهد خورد معرفی انیمیشن | نبض جنگل چندرسانه ای بیشتر

پیام خراسان

04:02 مصاحبه اختصاصی شهرآرانیوز با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی افغانستان در ازبکستان

پیام خراسان

04:55 ویدئو| حجّار حرم| روایتی از سنگتراشی که سنگ مضجع امام هشتم را تراشید

پیام خراسان

پیام خراسان

سرخط خبرها تامین 2 هزار میلیارد ریال قیر برای اجرای نهضت آسفالت در معابر مشهد اظهارات جنجالی هریس: ترامپ فریب دیکتاتورهای قاتل را می‌خورد سازمان ملل درباره توزیع سلاح بین‌ شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد رئیس جمهور پزشکیان فردا عازم ترکمنستان خواهد شد ابزار جدید ادوبی برای محافظت از آثار هنرمندان در برابر هوش مصنوعی آیت الله علم الهدی: دروغ پراکنی رسانه‌ای ابزار دشمن برای تضعیف انقلاب است توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در حوزه انرژی در پارک علم و فناوری خراسان جزییات حریق منزل مسکونی در خیابان آوینی مشهد (چهارشنبه 18 مهر 1403) متلاشی شدن باند سارقین احشام و کشف 30 پرونده سرقت (18 مهر 1403) واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! آبروریزی کامل شد| دبی میزبان بازی ایران و قطر اینفوگرافی| یک سال جنایت و نسل کشی جوایز نوبل شیمی 2024 به دو دانشمند آمریکایی و یک دانشمند انگلیسی رسید انتشار 50 همت اوراق مشارکت برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفتگو با آرزوهای کودکانه | کودک و یک روز خیلی مهم 16 شهید و ده‌ها زخمی در کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا (18 مهر 1403) معرفی انیمیشن | نبض جنگل سفارت ایران در لندن به اتهام‌پراکنی مقام امنیتی انگلیس واکنش نشان داد عراقچی: برای رایزنی در خصوص مسائل منطقه به عربستان سفر کردم پربحث پرطرفدار اتحادیه املاک مشهد سکونت اتباع غیرمجاز در حاشیه شهر مشهد را به‌صورت جدی رصد می‌کند آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (12 مهر 1403) اجاره خانه به اتباع خارجی غیرمجاز در مشهد تخلف است آرش رضاوند در آستانه خروج از ترکیب استقلال پلمب 3 واحد صنفی متخلف در محدوده ثامن مشهد علت تصادف اتوبوس با 7 خودرو در بولوار پیروزی مشهد چه بود؟ + فیلم خلاصه ساخت‌وساز در مشهد؛ عرصه محدود، اما ساخت‌وسازها در متراژ بالا | دست کوتاه خانه‌اولی‌ها از خانه‌دارشدن طرح بازنگری قلعه وکیل آباد مشهد در کمیسیون ماده 5 تصویب شد| تراکم منطقه بین 2 تا 6 طبقه برنامه‌ریزی ویژه شهرداری مشهد برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و قطر بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد چرا بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد؟ + فیلم برگزاری نشست هماهنگی برای میزبانی مشهد از دیدار «ایران-قطر» در انتخابی جام جهانی 2026 سنگ‌نگاره‌های روستای شلگرد در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد (17 مهر 1403) نارضایتی اندونگ از شرایطش در استقلال پیکر مطهر سرباز وظیفه «شهید امیرمحمد کاخکی» در مشهد تشییع شد (15 مهر 1403) + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی برای فصل پاییز 1403 | پاییز مشهد، غبار بیشتر، بارش کمتر بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) + عکس و فیلم خبر خوش وزیر کار به بازنشستگان: اعتبار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تأمین شد (15 مهر 1403)+ فیلم بازدید استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد مقدس از ورزشگاه امام رضا (ع) چند کلام با استاندار آینده! پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ازبکستان (4 مهر 1403) + تماشای آنلاین همسر و فرزندان سیدحسن نصرالله را بیشتر بشناسیم | خانواده‌ای مبارز و شهادت طلب + تصاویر و ویدئو اتحادیه املاک مشهد سکونت اتباع غیرمجاز در حاشیه شهر مشهد را به‌صورت جدی رصد می‌کند آیا حقوق مهرماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با اعمال متناسب‌سازی واریز می‌شود؟ ویدئو خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس در دربی(4 مهر 1403) آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (12 مهر 1403) خلاصه ساخت‌وساز در مشهد؛ عرصه محدود، اما ساخت‌وسازها در متراژ بالا | دست کوتاه خانه‌اولی‌ها از خانه‌دارشدن نارضایتی اندونگ از شرایطش در استقلال گریستن برای پیروزی، تجربه‌ای تازه برای یک افغانستانی پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال (4 مهر 1403) + تماشای آنلاین سنگ‌نگاره‌های تاریخی «دیزدر» مشهد در پناه قانون سنگ‌نگاره‌های روستای شلگرد در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد (17 مهر 1403) پیکر مطهر سرباز وظیفه «شهید امیرمحمد کاخکی» در مشهد تشییع شد (15 مهر 1403) + فیلم نتیجه و ویدئو خلاصه بازی برزیل و مراکش در جام جهانی فوتسال (8 مهر 1403) | صعود سلسائو به نیمه نهایی فراخوان اعزام نیرو‌های داوطلب به لبنان (شنبه 7 مهر 1403) آمادگی جامعه سازمان بسیج شهرداری مشهد برای جهاد با دشمن صهیونیستی ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! مشهد هنوز با تحقق شهر دوستدار کودک فاصله دارد | رؤیای شهری برای کودکان درخشش سردار آزمون و سعید عزت‌الهی در پیروزی شباب الاهلی برابر بنی یاس + ویدئو گل سردار و سعید (15 مهر 1403)

پیام خراسان

پیام خراسان

پیام خراسان

پیام خراسان

پیام خراسان

پیام خراسان

پیام خراسان

{*Start Google Analytics Code*}

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/745293/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صادرات کالا‌های ایرانی به بنگلادش از کشور‌های ثالث

دروغ پراکنی رسانه‌ای ابزار دشمن برای تضعیف انقلاب است

دستمزد مدیران کنترل کیفیت باید متناسب با سنگینی وظایف باشد

جدایی جنجالی زوج جوان به خاطر خرید لوازم آرایش

انهدام کارگاه ساخت شیشه در یکی از دامداری های بجنورد

افشای علت مرگ نایاب‌ترین گربه ایران

نابودی کارگاه ساخت شیشه در یکی از دامداری‌های بجنورد

آوردگاه نشاط و سلامتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد| گزارش اختصاصی از نمایشگاه تجهیزات ورزشی

آوردگاه نشاط و سلامتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد| گزارش اختصاصی از نمایشگاه تجهیزات ورزشی+ویدئو

آتش‌سوزی مغازه کتابفروشی در بلوار معلم مشهد (چهارشنبه 18 مهر 1403)

جان باختن کودک یک‌ساله بر اثر واژگونی پراید قبل از رسیدن به مشهد (چهارشنبه 18 مرداد 1403)

سرمربی گیتی‌پسند: سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را می‌گیرد

حسینی: حواشی ست پنجم به سپهر صدرا ضرر زد

سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار می‌شود

برداشت ونوشک از جنگل‌های استان ایلام

برگزاری پویش دلنوشته با بانو در حرم مطهر بانوی‌کرامت

رونمایی از کتاب از هلال تا وصال در یادواره 117 شهید امدادگر استان سمنان

جانباز 70 درصد «میرآقا جودکی» آسمانی شد

فروش دو میلیارد و 300میلیون دارایی‌های مازاد دولت

کوراش‌کاران برتر نوجوان کشور مشخص شدند

ایران مرکز ولایی مقاومت در جهان است

امروز پرچم مقاومت جهانی به دست فرزندان امیرالمومنین(ع) است

ایرج خواجوی هنرمند تازه فوت شده که بود؟

پارچه و جلیقه‌ی کُرکی، مُهری بر اصالت دوخت سنتی خراسان جنوبی

استعدادیابی و آموزش قرآن در تنها موسسه قرآنی خوسف

یک کشته و2مصدوم بر اثر واژگونی سواری پراید در محور فردوس به بشرویه

فوری/بریز و بپاش دولت برای این دهک ها از امرزو 18 مهر | واریزی جدید ماهانه دولت با توزیع بسته حمایتی از این ماه

اهدای بسته حمایتی به خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس

ربوده شدن یک دختر 15 ساله در خراسان جنوبی

76 درصد معادن زغال سنگ کشور در خراسان جنوبی وجود دارد

​تخریب مغازه بازار در بیرجند/ حضور به موقع تیم‌های امدادی

غیبت امباپه؛ یک راز غیرقابل باور در تیم ملی فرانسه

برگزاری نشست هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی در خراسان شمالی

5 میلیون دنبال‌کننده فریب؛ راز وحشتناک پزشک‌ نماها فاش شد

حکم جالب قاضی کامیاران

یک راز کوچک برای مریض نشدن در فصل سرما

بازی در نقش دکترای اقتصاد برای ازدواج با دختر پولدار| عروس خانم فالگوش ایستاد به راز دامادی که دزد سریالی بود پی برد

عابر پیاده بر اثر تصادف با پراید در اسفراین فوت شد

روزانه 15 سگ ولگرد در بجنورد جمع‌آوری می‌شود

بجنورد میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی کوراش

ابزار جدید ادوبی برای محافظت از آثار هنرمندان در برابر هوش مصنوعی

برگزاری برنامه جشن در کانون پرورش فکریِ کودکان مشهد

(ویدئو) چشم در چشم با خرس قهوه‌ای در جنگل هیرکانی

پزشکیان فردا به عشق‌آباد می‌رود

رئیس جمهور به عشق آباد می رود

تریبون مردم این بار در میان اهالی بلوار ارتش ساری

بهره برداری از 2 طرح درمانی بسیج در تربت‌حیدریه

پیش بینی وضعیت آب و هوا خراسان رضوی فردا پنجشنبه 19 مهر ماه 1403 | هوای مشهد چجوریه؟

هوش مصنوعی این بار برای شناسایی تنگی دریچه آئورت

پزشکیان فردا عازم عشق‌آباد خواهد شد3809120