3 کتاب برای موفقیت در کسب و کار به پیشنهاد لیدا شهابی
مقالات
بزرگنمايي:
پیام خراسان - x تبلیغات
لیدا شهابی، دبیرکل اتاق مشترک ایران و ایتالیا، در خصوص کتابهای مورد علاقه خود صحبت میکند.
لیدا شهابی سه کتاب را در گفت و گو با سرویس «سبک زندگی مدیران» کاماپرس معرفی کرده است که بیشتر به سرگشتگی انسان امروز مربوط میشود. به نظر شهابی، انسان حال حاضر در مواجهه با حجم بیاندازه اطلاعات ورودی، شیوه ناسالم زندگی و تاثیر رسانه دچار آشفتگی شده است و نمیداند به کدام سو برود تا از استرس و ناامیدی و نشخوار ذهنی دور شود.
نیروی حال کتاب نیروی حال، اثر «اکهارت تله» است. در این کتاب تاکید نویسنده بر بودن در زمان حال، تمرکز بر توانمندیها، دور کردن انرژیهای منفی با بخشش و دست کشیدن از قضاوت خود است که منجر به یافتن راه روشن زندگی از دل مسیر پیچیده رابطه درونی انسان با خودش میشود. انتشاراتی چون آرایان، ذهن زیبا و نسل نواندیش این کتاب را منتشر کردهاند.
افسانه عادی بودن کتاب افسانه عادی بودن اثر «گبور مته» است. در این کتاب نیز نویسنده بر تاثیر شیوه زندگی، استرسهای شغلی، مقایسه، خود کم بینی و تراماها بر بروز بیماریهای جسمی، نارسایی قلبی، بیماریهای استخوانی و غیره و راهکارهای رفع این مشکلات میپردازد.
این کتاب را انتشارات میلکان با ترجمه آراز بارسقیان به چاپ رسانده است.
x تبلیغات
انسان در جستجوی معنا کتاب انسان در جست و جوی معنا اثر «ویکتور فرانکل»، پایه گذار مکتب معنا درمانی، است. این کتاب پرکشش در مورد پیدا کردن معنای زندگی در هر زمان و هر مکان است که به انسان هدف و انگیزه زندگی میدهد و انسان را از روزمرگی و بیتفاوتی دور میکند. نویسنده در این کتاب اشاره میکند که تجربیات ما در زندگی اهمیت چندانی ندارند. در واقع مهم این است که ما چه معنا و ارزشی به تجربیات و زندگی خود در هر لحظه میدهیم تا با هدفمندی سختترین و ناگوارترین شرایط را بپذیریم و موانع را از مسیر خود برداریم.
از جمله ناشران این کتاب میتوان به سفیر قلم، اردیبهشت و ندای معاصر اشاره کرد.
انتهای پیام
مرتبط با :
سفیر قلم
نسل نواندیش
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/763522/