افزایش 30 درصدی مراجعه تهرانیها به میادین میوه و ترهبار/ نظارتهای دورهای شهرداری تهران برای بررسی کیفیت محصولات
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام خراسان - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از افزایش 30 درصدی میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و ترهبار خبر داد.
به گزارش امتداد، مهدی بختیاری زاده با مقایسه آمار میزان مراجعه شهروندان در 6 ماهه نخست 1403 به میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران نسبت به 6 ماه نست سال قبل گفت: این میزان استقبال به نسبت مدت مشابه در سال 1402 به 30 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در عرضه محصولات کشاورزی گفت: در این دوره مدیریت شهری سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران سعی کرده با حذف واسطهها و دلالان، محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه کند تا قیمتها به نسبت سطح شهر کاهش چشمگیری داشته باشد.
مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: این رویکرد در تمام زمینههای عرضه محصولات از کشاورزی گرفته تا پروتئینی و کالاهای فرآوری شده باعث افزایش میزان رضایت شهروندان هم در زمینه در دسترس بودن این کالاها و هم قیمت مناسب آن در بازارها و میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران شود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد حذف واسطه و تامین محصولات از تولید کننده اصلی بر اساس دو مساله سلامت کالا و دسترسی به تولیدات اولیه در این دوره مدیریت شهری اجرا شده است، بیان کرد: همچنین برای تعیین سلامت محصولات، آزمایشهای متعددی به صورت دورهای و گزینش تصادفی بر روی محصولات انجام میشود و این مساله باعث شده تا محصولاتی که سلامتی آن تضمین شده نیست، راه خود را به داخل میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران باز نکنند.
بختیاریزاده یادآور شد: ارتقای کیفیت محصولات در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران امری همیشگی و جاری است و نمیتوان گفت که اکنون به کیفیت مطلوب در محصولات دست پیدا کردهایم چرا که اگر مساله نظارت و آزمایش سلامت محصولات را متوقف کنیم، نمیتوان تضمینی برای سلامت این کالاها از سوی تولید کننده داشت. به همین دلیل نظارت بر کیفیت محصولات در سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران امری همیشگی است.
بر اساس گزارش سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، وی با بیان اینکه انجام نظارتهای دورهای کیفیت محصولات را در بازارها و میادین میوهو ترهبار شهرداری تهران ارتقاء داده است، تاکید کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار تایید کننده این مساله است که کیفیت محصولات به نسبت گذشته ارتقاء پیدا کرده است کما اینکه آمارها حکایت از افزایش 29 درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و ترهبار در سال 1402 و همچنین افزایش 30 درصدی این مراجعات از سوی مردم در 6 ماهه نخست امسال دارد.
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/802776/