آموزش کارکنان و نمایندگان، راز پیشرفت بیمه پارسیان
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام خراسان - به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، گرچه عرضه محصولات مورد نیاز بازار و نیز استفاده از روش های جدید فروش و خدمات دهی به مشتریان می تواند اقدامات بسیار خوبی برای افزایش سهم بازار باشد، اما شکی نیست که همه این اقدامات بدون ارائه آموزش صحیح به ارائه دهندگان خدمات، کارایی لازم را نخواهد داشت.
در همین راستا و به منظور افزایش بهره وری، آموزش به عنوان یک رکن اساسی در شرکت بیمه پارسیان مد نظر قرار گرفته است.
آن طور که اطلاعات موجود نشان می دهد، در 9 ماه ابتدایی سال جاری، دوره های آموزشی در حوزه های بیمه ای و بازاریابی و فروش برای نمایندگان شرکت در قالب 104 دوره آموزشی و بیش از 15 هزار نفر – ساعت آموزش، برنامه ریزی و اجرا شده است.
در حوزه آموزش کارکنان نیز، با توجه به ضرورت به روزرسانی اطلاعات کارکنان، دوره های آموزش ضمن خدمت و بازآموزی در سال جاری در قالب 127 دوره آموزشی و بیش از 7600 نفر – ساعت آموزش اجرا شده است.
همچنین در حوزه آموزش مدیران، دوره های آموزشی و بازآموزی تخصصی در قالب 57 دوره آموزشی و 1549 نفر – ساعت آموزش به منظور ارتقای دانش، مهارت و نگرش آنها عملیات شد.
آموزش در بیمه پارسیان نرخ انتقال یادگیری، به کارگیری و کاربردی کردن مفاهیم و آموخته ها را در عملکرد شغلی کارکنان تقویت می کند. بیمه پارسیان برای ارزیابی و رسیدن به اثر بخشی دوره های آموزشی (Training Effectiveness ) از روش هایی مانند ROI و ROE استفاده می کند.
این گونه است که شرکت بیمه پارسیان موفق شده است طی سه فصل ابتدایی سال جاری، بیش از 123 هزار میلیارد ریال حق بیمه را با صدور بیش از 2٫4 میلیون فقره بیمه نامه تولید کند. رشد بیش از 39 درصدی مبلغی در بیمه نامه های صادره این شرکت را می توان تا حد زیادی به ارائه آموزش های کاربردی در حوزه فروش مرتبط دانست.
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/822491/