رونمایی از نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی صنعتی به قلم احمد یحیایی ایلهای و رضا صفریان
مقالات
بزرگنمايي:
پیام خراسان - به گزارش میمتالز، امروز در دهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت که با موضوع نقش روابط عمومی در مدیریت بحران ناترازیها و توسعه صنعتی و با حضور جمعی از مسوولان، خبرگان این حوزه و مدیران روابط عمومی شرکتها و سازمانهای بزرگ کشور برگزار شد، از کتاب روابط عمومی صنعتی رونمایی شد.
این کتاب که در 12 فصل به رشته تحریر درآمده است، ضمن اینکه به سوالات متعددی درخصوص اینکه روابط عمومی صنعتی چیست و چه تفاوتهایی با سایر روابطعمومیها دارد، به تعریف اهداف استراتژیک و اولویتهای این بخش میپردازد.
همچنین مدیریت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، مدیریت ارتباطات مردمی، مدیریت ارتباطات بحران و مدیریت ارتباطات رسانهای از جمله سرفصلهای مهم کتاب روابط عمومی صنعتی است که همه موارد یادشده در راستای پایداری ارتباطات سازمانها و شفافیت و نگرشی صحیح به حوزه روابط عمومی به ویژه در بخش صنعت است.
این کتاب در 196 صفحه نوشته شده و توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است و خواندن آن نه تنها به متخصصان و فعالان در حوزه روابط عمومی پیشنهاد میشود، بلکه کارآفرینان و مدیران صنعتی نیز میتوانند با مطالعه آن آشنایی کامل با حوزه روابط عمومی صنعتی در حوزههای مختلف از جمله ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی پیدا کنند.
منبع: فولاد هرمزگان
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/827943/