پیام خراسان
رضایتمندی مشتریان از شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی
پنجشنبه 19 مهر 1403 - 21:37:45
پیام خراسان - به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید شعب شهر مشهد مقدس اظهار داشت: خراسان رضوی همواره از استانهای فعال و برتر در حوزه ارائه خدمات تخصصی و بانکی بوده است. شعب استان به ویژه مشهد مقدس تلاش و اهتمام فراوان برای ارائه خدمات بهینه به بخشهای مختلف تولیدی و تعاونی ها و کسب رضایتمندی مشتریان داشته اند.
وی افزود: روسا و همکاران شعب به بهینه سازی شاخص های عملکردی توجه کافی داشته باشند. عملکرد مناسب در نرخ تجهیز منابع و نرخ تخصیص منابع، ایجاد ترکیب بهینه منابع سپرده ای، بهره گیری از روشهای نوین تامین مالی، صدور ضمانت نامه، صدور اعتبار اسنادی، رشد مصارف و منابع و همچنین بازگشت بموقع مطالبات بسیار مهم است
شیخ حسینی تاکید کرد: ضرورت دارد شعب به صورت تخصصی به بحث بازاریابی ورود کنند، حداقل یک نفر در هر شعبه با احاطه به مهارتهای مذاکره و توانمندی در معرفی خدمات ، مسئولیت ارتباط با شرکتها و مشتریان را عهده دار شود. بانک توسعه تعاون برای ارتقای سهم از بازار و رساندن سهم بانک در شبکه بانکی از یک درصد به دو درصد برنامه های متنوعی در نظر گرفته است.
.این مقام بانکی خاطر نشان کرد: شاهد هستیم که مشتریان شرکتی معتبر و واحدهای صنعتی مهمی در میان مشتریان شعب استان به ویژه مشهد حضور دارند، شایسته است از محصولات متنوع و خدمات نوین برای حداکثر سازی رضایت مشتریان بهره گرفته شود.
شیخ حسینی یادآور شد: ارزیابی عملکرد دوره ای شعب، کمک به حل مسائل شعب و رسیدگی به مشکلات همکاران، استماع پیشنهادها و نقطه نظرات کارکنان و گفتگوی رو در رو با مشتریان از جمله اهداف بازدیدهای حضوری شعب است.
خبر مرتبط

پیام خراسان

پیام خراسان

بیشتر بخوانید:تشریح برنامه جامع بانک توسعه تعاون درخصوص افزایش درآمد ارزی
مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید شعبه امام خمینی و دیدار با مدیران اتحادیه تعاونی های کشاورزی و عشایری استان اظهار داشت: این اتحادیه از جمله مشتریان خوب استان است، بارها در جلسات و نشست ها تاکید کرده ام تشکل های عشایری و کشاورزی از مهمترین مصادیق تعاون است، از این رو هم افزایی و همکاری با این اتحادیه بسیار مهم است.
شیخ حسینی طی بازدید شعبه ثامن گفت: خانم حاجی پور رئیس شعبه از همکاران ساعی و تلاشگر بانک هستند، بنده شخصا به مدیریت بانوان اعتقاد دارم، بانوان دارای ویژگی های مثبت از جمله مسئولیت پذیری، دلسوزی، دقت، ریزبینی، خوش برخورد، دارای روابط عمومی مناسب و توانمندی در پیشبرد همزمان امور هستند.
در این بازدیدها که با حضور صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب، رئوف احمدی مدیر شعب استان خراسان رضوی، سید علی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی، حامد دانشجو سرپرست مدیریت امور حقوقی، حسین سرین رئیس اداره کل مشتریان و توسعه بازار و معاونین و همکاران استان برگزار شد روسای شعب به بیان گزارش عملکرد و برنامه های پیش رو پرداختند.

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/745881/رضایتمندی-مشتریان-از-شعب-بانک-توسعه-تعاون-استان-خراسان-رضوی
بستن   چاپ