پیام خراسان
وصول مطالبات و جلب رضایتمندی مشتریان در سطح شبکه بانکی رتبه اول را دارد
پنجشنبه 19 مهر 1403 - 21:42:28
پیام خراسان - به گزارش ایرنا، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته راهبری و ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، شهید هنیه، شهید نیلفروشان و فرماندهان مقاومت را تسلیت عرض می کنیم.
وی درباره عملکرد استان گفت: خراسان رضوی به لحاظ سرمایه انسانی، سلامت اداری و کیفیت ارائه خدمات در سطح بسیار بالایی است.
کیفیت عملکرد شامل ارتقاء سلامت اداری، مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان شاید خیلی در آمار و ارقام انعکاس و نمود نداشته باشد و بیشتر جنبه توصیفی دارد اما بسیار حائز اهمییت است.
این مقام بانکی تصریح کرد: در حوزه بانکداری و در بنگاه های اقتصادی مشتری محور نحوه و کیفیت ارائه خدمات بسیار مهم است و رضایتمندی جامعه هدف و تکریم مشتریان در درجه خاصی از اهمیت قرار دارد. در این گونه بنگاه‌ها و سازمان‌ها ارتباط مستقیم با مشتری برقرار می شود و رفتار حرفه ای و کیفیت و نحوه ارائه خدمات در معرض مشاهده قرار دارد.
شیخ حسینی تاکید کرد: در بازدید حضوری شعب و گفتگو با همکاران، اطلاعات بسیار مهم و مثبتی حاصل شد و وضعیت فعلی شعب استان را در مقایسه با بازدید پیشین مورد تحلیل قرار دادم. نشاط، انگیزه، همدلی و تعامل میان همکاران بسیار مشهود است و تقویت سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه است. مدیریت شعب بانک در استان خراسان رضوی به لحاظ بهداشت پرونده ها و اعتبارسنجی در سطح شبکه بانکی رتبه اول را دارا است. شعبه ممتاز مرکزی مشهد رتبه اول کشور در تحقق برنامه ها در شش ماهه اول سال جاری را بر اساس شاخص های عملکردی حائز نموده است.

پیام خراسان

مدیر عامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: خراسان رضوی به برکت حضرت ثامن الحجج(ع) و وجود صنایع، خدمات و واحدهای اقتصادی و رونق تولید باعث شده استان پس از تهران، بالاترین ظرفیت اقتصادی را در سطح کشور برخوردار باشد. هشت شعبه شهر مشهد مقدس به اندازه ای ظرفیت دارند که می توانند حتی شعب شهرهای کوچکتر را مورد حمایت و پوشش قرار دهند و استان خراسان رضوی به قدری ظرفیت دارد که قابلیت پوشش و حمایت از استانهای کمتر برخوردار را نیز در اختیار دارند.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: با بررسی رفتار و عملکرد بانک در خراسان رضوی مشخص است که استان در بازاریابی و ارتباط گیری با صنعت موفق بوده است و جالب اینجاست که استان در مواجهه با صنایع بیشتر دنبال بازاریابی منابع بوده است در حالی که معمولا عرف است که در مواجهه بانک‌ها با صنایع بیستر جنبه بازاریابی مصارف مطرح است.
وی در رابطه با نحوه رفتار حرفه ای روسا و همکاران شعب مشهد گفت: واضح است که همکاران طی سال‌های متمادی پرورش یافته اند و انسجام و یکپارچگی و رفتار حرفه ای و شخصیت همکاران کاملا مشخص است و بسیار هوشمندانه و هدفمند رفتار می کنند. در حوزه های نظارت، بازرسی و حراست نیز این واحدها بسیار موثر و مفید عملکرد داشته اند.
این مقام بانکی بیان داشت: در هر شعبه همکاری مختص بازاریابی وجود داشته باشد که با بهره مندی از مهارت های مذاکره و معرفی مناسب خدمات و محصولات توانمندی جذب مشتریان و بازاریابی اصناف و اماکن و مراکز تجاری را داشته باشد. در این شرایط جذب منابع و وصول بموقع مطالبات بسیار مهم است.
شیخ حسینی ادامه داد: تهدید ضمانت نامه صدا و سیما که حاصل عملکرد منفی دوره های پیشین بود را به فرصت تبدیل کردیم و امکان تبلیغات گسترده خدمات بانک در رسانه ملی فراهم شده است. این تبلیغات در شهرستان ها تاثیر مثبتی در جذب عموم دارد و مراجعات بسیاری به شعب خواهیم داشت، فلذا با تقویت زیرساخت های بانکواره و با تلاش و رفتار مناسب مشتریان می توانیم عملکردی مناسب در جذب منابع و ارتقای سهم بازار به دست آوریم.
این مقام بانکی اعلام داشت: استان در استفاده از روشهای نوین تامین مالی و فاکتورینگ و تامین مالی خرد جمعی و اوراق گام ظرفیت و عملکرد مناسب دارد و درآمدهای غیر مشاع و حاصل از تامین مالی نوین سهم 22 درصدی دارد.
شیخ حسینی ادامه داد: ارتقای وضعیت نیروهای شرکتی بسیار مهم است و از تمام ظرفیت های قانونی برای بهبود وضعیت این همکاران بهره می بریم.

پیام خراسان

نعمت اله رضایی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت:خراسان رضوی به میزان 5.1 درصد تعداد شعب و 5.7 درصد پرسنل بانک را در اختیار دارد و در سهم منابع سهم 7.7 درصدی دارد. بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی حدود دو درصد شعب و پرسنل را در اختیار دارد که در برنامه است سهم بازار را از یک درصد فعلی به دو درصد ارتقا دهیم.
وی افزود: در زمینه بانکداری دیجیتال و تقویت بانکواره برنامه های متنوعی داریم؛ درباره تفویض اختیار به استانها در موضوعات مختلف از جمله ضمانت نامه ها و خدمات اعتباری نیازمند حد اعتدال هستیم تا عملکرد استانها در حد بهینه قرار گیرد.
سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: جایگاه استان خراسان رضوی بسیار مهم است، فاصله نرخ تجهیز و نرخ تخصیص مناسب است، از 23 شعبه استان تعداد 9 شعبه در وضعیت سوددهی هستند.
وی افزود: بانک توسعه تعاون طی شش ماهه ابتدایی سال در بسیاری از شاخص ها حدود 80 درصد اهداف را محقق کرده است، عملکرد استان حاکی از تحقق 40 درصدی اهداف کل سال است، استان توانایی دارد تا پایان سال اهداف سالیانه را محقق نماید.
در این جلسه مدیران ارشد و ستادی حاضر در جلسه مطالبی را درباره عملکرد استان ارائه دادند. رئوف احمدی مدیر شعب استان خراسان رضوی، معاونین استان و روسای شعب استان نیز نقطه نظرات متنوعی در رابطه با عملکرد و برنامه ها مطرح کردند.
0 نفر برچسب‌ها بهداشت پرونده های اعتباری و ارزی وصول مطالبات و جلب رضایتمندی مشتریان بانک توسعه تعاون

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/745895/وصول-مطالبات-و-جلب-رضایتمندی-مشتریان-در-سطح-شبکه-بانکی-رتبه-اول-را-دارد
بستن   چاپ