افزایش 30 درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و ترهبار
سه شنبه 18 دي 1403 - 14:35:36
|
|
پیام خراسان - به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده با مقایسه آمار میزان مراجعه شهروندان در 6 ماهه نخست 1403 به میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران به نسبت 6 ماه نست سال قبل گفت: این میزان استقبال به نسبت مدت مشابه در سال 1402 به 30 درصد افزایش یافته است. وی با اشاره به رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در عرضه محصولات کشاورزی افزود: در این دوره مدیریت شهری تلاش سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران سعی کرده تا با حذف واسطهها و دلالان، محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه کند تا قیمتها به نسبت سطح شهر کاهش چشمگیری داشته باشد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: این رویکرد در تمام زمینههای عرضه محصولات از کشاورزی گرفته تا پروتئینی و کالاهای فراوری شده باعث افزایش میزان رضایت شهروندان هم در زمینه در دسترس بودن این کالاها و هم قیمت مناسب آن در بازارها و میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران شود. وی با اشاره به اینکه رویکرد حذف واسطه و تامین محصولات از تولید کننده اصلی بر اساس دو مساله سلامت کالا و دسترسی به تولیدات اولیه در این دوره مدیریت شهری اجرا شده است، بیان کرد: همچنین برای تعیین سلامت محصولات، آزمایشهای متعددی به صورت دورهای و گزینش تصادفی بر روی محصولات انجام میشود و این مساله باعث شده تا محصولاتی که سلامتی آن تضمین شده نیست، راه خود را به داخل میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران باز نکنند. بختیاریزاده یادآور شد: ارتقای کیفیت محصولات در میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران امری همیشگی و جاری است و نمیتوان گفت که اکنون به کیفیت مطلوب در محصولات دست پیدا کردهایم چرا که اگر مساله نظارت و آزمایش سلامت محصولات را متوقف کنیم، نمیتوان تضمینی برای سلامت این کالاها از سوی تولید کننده داشت. به همین دلیل نظارت بر کیفیت محصولات در سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران امری همیشگی است. وی با بیان اینکه انجام نظارتهای دورهای کیفیت محصولات را در بازارها و میادین میوهو ترهبار شهرداری تهران ارتقاء داده است، تاکید کرد: افزایش میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار تایید کننده این مساله است که کیفیت محصولات به نسبت گذشته ارتقاء پیدا کرده است کما اینکه آمارها حکایت از افزایش 29 درصدی مراجعه شهروندان به بازارها و میادین میوه و ترهبار در سال 1402 و همچنین افزایش 30 درصدی این مراجعات از سوی مردم در 6 ماهه نخست امسال دارد.
http://www.khorasan-online.ir/fa/News/802580/افزایش-30-درصدی-مراجعه-شهروندان-به-بازارها-و-میادین-میوه-و-ترهبار
|