پیام خراسان
روابط عمومی‌ها در راستای امیدافرینی در جامعه تلاش کنند
سه شنبه 18 دي 1403 - 17:21:03
پیام خراسان - استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در راستای امید افرینی به معنای واقعی کار شود گفت: روابط عمومی‌ها در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه دیدار با مدیران روابط عمومی‌ها اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی‌ شما کاری ظریف، حساس و ارزشمند دارید، درایت و هوشمندی شما در راستای پیشبرد اهداف دستگاهتان بسیار بااهمیت است.
وی با بیان اینکه موتور محرک هر دستگاهی در جهت مردم‌داری، اعتماد بخشی روابط عمومی است، افزود: من خودم را خادم مردم خراسان جنوبی می‌دانم و همچنین جایگاه خاصی برای روابط عموم‌ها قائل هستم.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین نشست را با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار کردیم، افزود: امروز به معنای واقعی حرمت روابط عمومی‌ها را باید مسئولین روابط عمومی حفظ کنند و اگر امروز من باید از جایگاه استانداری دفاع کنم شما روابط عمومی‌ها هم باید از این جایگاه دفاع کنید. روابط عمومی مهارت شنیدن، ارتباط و گفتگو است. روابط عمومی موفق است که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد و زمینه‌سازی امید آفرینی را فراهم کند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین افزود: شما مسئولان روابط عمومی باید عملکرد دستگاه خود را به درستی اطلاع‌رسانی کنید و مدیران باید برای روابط عمومی جایگاه خاص قائل باشند.مدیری موفق است که برای حوزه روابط عمومی خود جایگاه و ارزش قائل شود.
هاشمی افزود: برخی از روابط عمومی دستگاه‌ها فقط به دنبال تبلیغات هستند. ما به جهت امید آفرینی فرصت‌های بالقوه استان را داریم و اقناع سازی حال مردم و خوب کردن حال مردم با روابط عمومی‌هاست.
استاندار خراسان جنوبی گفت: بنده به تنهایی کاری نمی‌توانم بکنم، همه باید کمک کنید تا در راستای توسعه استان گام برداریم که نقش اساسی بر عهده روابط عمومی‌هاست و متاسفانه در اطلاع‌رسانی، روشنگری و اقناع کمتر کار شده است.
هاشمی با بیان اینکه روابط عمومی باید سمبل رفتار گفتار و پوشش باشند گفت: مهارت در گفتار، رفتار، پوشش و محتوا از دیگر شاخص‌های رفتاری روابط عمومی‌ها است.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای امید‌آفرینی باید کار به معنای واقعی شکل گیرد گفت: ارتباط گرفتن، حرفه است. باید از فرصت رسانه‌ها استفاده کرد. ما چیز محرمانه‌ای نداریم و روابط عمومی موفق است که از پتانسیل رسانه در جهت تبیین اداره کل عمل کند.
هاشمی گفت: مردم‌داری شرط مدیران است. تکریم ارباب رجوع و پیشبرد اهداف سازمان با شماست. شما می‌توانید سازمان را به گونه‌ای معرفی کنید که همه رضایت داشته باشند و پاسخگویی تکریم مردم بسیار مهم است.
انتهای پیام/ 254

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/802638/روابط-عمومی‌ها-در-راستای-امیدافرینی-در-جامعه-تلاش-کنند
بستن   چاپ