گلایه فرهنگیان قوچان از بیمه دانا؛ خدمات ضعیف، هزینههای فزاینده
يکشنبه 28 بهمن 1403 - 00:35:41
|
|
پیام خراسان - کاهش خدمات و تأخیر در پرداخت هزینههای درمانی بیمه تکمیلی، گلایه فرهنگیان را برانگیخت. جمعی از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان قوچان با راهاندازی کارزاری، نسبت به عملکرد بیمه دانا اعتراض کرده و از وزارت آموزش و پرورش خواستار نظارت جدی و بازخواست این شرکت بیمهای شدند. آنها میگویند که در سالهای اخیر، خدمات بیمهای کمتر شده اما هزینههای دریافتی افزایش یافته است. اعتراض پرسنل آموزش و پرورش از خدمات بیمه دانا و تعلل در پرداخت فاکتورهای بیمه تکمیلی وزیر محترم آموزش و پرورش سلام؛ از خدمات و پرداختیهای بیمه دانا به عنوان بیمه تکمیلی برای پرسنل آموزش و پرورش بسیار گلهمندیم و خواهان توجه جدی وزارت آموزش و پرورش به موضوع بیمه تکمیلی و پیگیری و بازخواست مداوم از سازمان پوششدهنده بیمه هستیم. به طور خلاصه: خدمات هر سال کمتر و کمتر = هزینههای دریافتی از پرسنل هر سال بیشتر و بیشتر با سپاس جمعی از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان قوچان • شروع کارزار: ٢٧ دی ١٤٠٣ • پایان کارزار: ٢٧ بهمن ١٤٠٣ • از طرف: فرهنگیان شاغل و بازنشستگان محترم و عموم مردم • هشتگ رسمی: #بیمه_تکمیلی_دانا • نویسنده: مهدی کفایی • لینک کارزار: امضا کنید
http://www.khorasan-online.ir/fa/News/827955/گلایه-فرهنگیان-قوچان-از-بیمه-دانا؛-خدمات-ضعیف،-هزینههای-فزاینده
|