پیام خراسان - x تبلیغات

اولین لازمه موفقیت در برندسازی تمرکز بر توانمندسازی فردی بوده و سپس انتخاب نیروهای شایسته برای هموار کردن مسیر رشد سازمانی ضروری است.
محمدرضا رامخو، مدیرعامل رونیکس، طی گفتوگو با کاماپرس به ارائه راهکارهایی برای برندسازی موفق پرداخت.
خودسازی و انتخاب تیم شایسته رامخو صحبتهای خود را اینگونه شروع کرد: برای برندسازی، ابتدا باید خود را بسازید و سپس تیمی شایسته انتخاب کنید.
شایستهگزینی، شایستهپروری و شایستهسالاری از مهمترین اصول هستند. او ادامه داد: منابع انسانی در کسبوکار و کارآفرینی نقش بسیار مهمی دارند. این نقش حتی از سرمایه مالی مهمتر است. انتخاب درست، پرورش صحیح، آموزش مناسب و ارتقای منابع انسانی باعث میشود که همین نیروها در آینده دست شما را بگیرند. وقتی این نهال رشد میکند، این افراد به مدیران ارشد شما در میدان کسبوکار تبدیل میشوند.
این کارآفرین در خصوص اهمیت بسزای منابع انسانی عنوان کرد: شما باید به عنوان یک کارآفرین از همان ابتدا به این موضوع فکر کنید، نه اینکه پس از گذشت پنج یا ده سال که کسبوکارتان رشد کرد، تازه به فکر جذب منابع انسانی باشید. منابع انسانی نه خریدنی است و نه واردکردنی. این افراد باید از همان ابتدا همراه با کارآفرین رشد کنند و بزرگ شوند.
x تبلیغات

گفتوگوی کامل با محمدرضا رامخو را در لینک زیر بخوانید:
رونیکس چطور پرچمدار بازار ابزار صنعتی ایران شد؟ تبلیغات و ارتباطات برند مورد بعدی که رامخو به آن اشاره کرد؛ مسئله تبلیغات است. او در این باره عنوان کرد: تبلیغات و ارتباطات برند نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. مدیرعامل باید در این زمینهها اطلاعات کافی داشته باشد.
بخش فروش؛ واگن اول قطار درنهایت او درخصوص اهمیت فروش در برندسازی اینگونه صحبت کرد: در یک شرکت، بخش فروش مانند واگن اول قطار است. نمیتوان ابتدا همه واحدها و چارت سازمانی را چید و سپس به فکر فروش افتاد. ابتدا باید سازمان فروش را تقویت کرد و این موضوع، نیازمند آن است که مدیرعامل خود در فروش و بازاریابی تجربه داشته باشد. اگر او کیفیت کالا، قیمتگذاری و استراتژیهای فروش را نداند و بخواهد اینها را از بیرون سازمان تأمین کند، شرکت به فضایی جزیرهای تبدیل میشود.
انتهای پیام
مرتبط با :

http://www.khorasan-online.ir/fa/News/855841/5-راز-برندسازی-موفق-از-نگاه-مدیرعامل-رونیکس