پیام خراسان - x تبلیغات

کتاب «مردمنگاری در تحقیقات بازاریابی و مصرفکننده» به عنوان رویکردی نوین در تحقیقات بازاریابی با همکاری نشر سنور و حمایت تپسل منتشر شده است.
x تبلیغات

بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
مردمنگاری، روشی کیفی برای تحقیق است که با ریشه در انسانشناسی فرهنگی، به مشاهده مشارکتی و تعامل مستقیم با افراد در محیط زندگیشان میپردازد. در تحقیقات بازاریابی، این روش به محققان امکان میدهد تا از دیدگاه مصرفکننده، نحوه استفاده از محصول، تصمیمگیری خرید و تعامل با برند را در زندگی واقعی بررسی کنند. این کتاب با رضایت مترجم و ناشر و حمایت پلتفرم تبلیغات دیجیتال تپسل در اطلاع رسانی و پخش نسخه دیجیتال، بهصورت رایگان در اختیار علاقهمندان و متخصصین حوزه بازاریابی قرار گرفته است. انتهای پیام
مرتبط با :

تپسل
http://www.khorasan-online.ir/fa/News/858234/کتاب-مردمنگاری-در-تحقیقات-بازاریابی-و-مصرفکننده-منتشر-شد