پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خراسان رضوی میزبان پیکر 14 شهید گمنام می‌شود

مرمت و بهسازی 4 حلقه چاه مالداری در مناطق عشایری بشرویه

اهدای 7700 بسته ویژه دانش‌آموزان ایتام و نیازمند خراسان‌جنوبی

ارتقا ایمنی محور بندرعباس به سیرجان با ترانشه حاجی آباد/ پیش‌بینی اتمام پروژه تا پایان سال

راز زندگی ماندگار نیما فلاح و سحر ولد بیگی از زبان خودشان + فیلم

ادامه روند آلودگی هوای شیروان و بجنورد

سرمایه گذاری فولاد خراسان و آغاز عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری نیشابور

اشراف اطلاعاتی زیرساخت فرایند موفقیت‌های عملیات انتظامی است

مشکل تأمین آب شرب و صنعتی در استان خراسان رضوی داریم

تجدید میثاق بسیجیان تربت‌جامی با آرمان‌های مقدس شهیدان

فاصله هتل آدینا از بهترین رستوران‌های مشهد

بسیجیان تربت‌جامی با آرمان‌های مقدس شهیدان تجدید میثاق کردند

برای ارتقاء جامعه اسلامی باید مدرسه، دانشگاه و مساجد در کنار هم تلاش کنند

حمله تند خیابانی به بیرانوند: از طبقات ساختمان‌هات کم کن و به طبقات کتاب‌هات اضافه کن!+ فیلم

کتاب و کتاب‌خوانی یکی از عوامل مهم و موثر بر رشد انسان است

آیت‌الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران خواهد بود

برای حفظ سرمایه‌های معنوی نظام مقدس اسلامی نباید کوتاهی کرد

تفکر بسیجی بسترساز مدیریت جهادی و انقلابی است

بسیج متعلق به کل جهان اسلام و مظلومین جهان است

جدول برنامه زمانبندی خاموشی برق بیرجند امروز و فردا پنجشنبه 1 آذر و جمعه 2 آذر 1403

توقیف و اعمال قانون 78 دستگاه خودرو متخلف در بیرجند

اهدای 7700 بسته حمایتی به دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی

عشایر بشرویه 44 راس دام سبک به مردم لبنان اهدا کردند

بازدید استاندار خراسان شمالی از پروژه‌های «رها شده» بجنورد

راز حضور چند بازیکن جوان استقلال در اردوی امارات!

آغاز رسیدگی به پرونده بزرگ کلاهبرداری شرکت رضایت خودروی طراوت نوین

اهدای جهیزیه به نوعروسان و خانواده‌های نیازمند شهرستان بجنورد

هوشمندسازی پلیس نقش مهمی در ارتقای امنیت عمومی دارد

دلیل فرود اضطراری پرواز رامسر- مشهد در ساری چه بود؟

بیش از 20 میلیون مسافر در شبکه ریلی جابه‌جا شده‌اند

بازگشت فرجی به پست پرماجرا این بار با مرتضی

قدرت‌نمایی روبرتو پیاتزا: این بار در لیگ قهرمانان

ابعاد دیگر ماجرای قتل بانوان سالخورده در فاروج و مشهد روشن شد

اجرای طرح مردمیاری در روستا‌ی مرزی پشته+ تصاویر

شخصیت اجتماعی دانش آموزان با شرکت در اردوهای پیشتازان رشد می‌کند

امروز فرهنگ و تفکر بسیج گره گشای مشکلات کشور است

کبیری مدیرعامل کیش: رقبای کیش در ایران نیستند باید نگاهمان بین‌المللی شود

امام جمعه اصفهان: راه رشد انسان کتاب است

صحبت های جنجالی جواد خیابانی علیه علیرضا بیرانوند

تجلیل از سردار شهابی‌فر به عنوان قهرمان ملی/ رونمایی از سه کتاب با محتوای جهاد و مقاومت

تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «در جواهر نشان»

«وزارت و دیوان‌سالاری ایرانی در عصر اسلامی» به چاپ دوم رسید

اودلاجان به روایت هارون؛ داستان همزیستی پیروان دو دین الهی

تابناک گزارش می دهد: نمایندگان اهل دل در مجلس دوازدهم!

رونمایی از کتاب شهدای کارگری شهرستان کاشان با عنوان «گل هلی قالی زهرا»

توضیح سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره پرداخت نشدن یارانه برخی دهک ها: یارانه هیچ‌کس حذف نشده است

بازگشت کارخانه قند فریمان به چرخه تولید

راهپیمایی جمعه خشم در مشهد برگزار می‌شود

ولادت‌ها در ایران برای اولین بار به زیر یک میلیون نفر می‌رسد

تندروی نمایندگان مجلس این بار علیه قالیباف