پیام خراسان

آخرين مطالب

واکنش غیرمنتظره علم‌الهدی به حادثه معدن طبس/ تجهیزات کافی ندارید‌، معدن راه نیندازید‌‌/ نمی‌شود بگویند تحریم هستیم و تجهیزات نیست‌ اجتماعي

واکنش غیرمنتظره علم‌الهدی به حادثه معدن طبس/ تجهیزات کافی ندارید‌، معدن راه نیندازید‌‌/ نمی‌شود بگویند تحریم هستیم و تجهیزات نیست‌
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز ششم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع)، با بیان اینکه هفته گذشته با یک سری حوادث تلخ همراه بود، اظهار کرد: نخستین حادثه‌، حادثه ناگوار معدن ذغال‌سنگ طبس بود که به قیمت جان 50 عزیز این ملت تمام شد و فوق‌العاده ناراحت‌کننده بود.
در فاصله‌ای نسبتأ کم‌، این چندمین حادثه‌ای است که در معادن ما اتفاق افتاده می‌افتد.
وی با بیان اینکه جان عزیزان ما از ثروت معادن ارزشمندتر است‌‌، افزود: تکرار این حوادث سبب می‌شود خانواده‌ها و افراد شاغل در معادن دیگر احساس امنیت نکنند. مسئولین باید در کنار بررسی و شناسایی عوامل این حادثه، نسبت به مسئله‌ کار در معدن تجدیدنظر و بررسی دقیقی داشته باشند. اگر تجهیزات بیشتری لازم است، آن‌ها را بیاورند و پس از تأمین تجهیزات‌ معادن را راه بیندازند.
خبر مرتبط

پیام خراسان

تحریم بهانه‌ای برای پوشش ناکارآمدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن انتقاد از برخی افراد که ناکارآمدی خود را به تحریم‌ها گره می‌زنند، عنوان کرد:‌ اگر تجهیزات کافی ندارید‌، معدن راه نیندازید‌‌ تا نداشتن تجهیزات شما به قیمت جان دیگران تمام نشود. نمی‌شود بگویند تحریم هستیم و تجهیزات نیست‌. متأسفانه‌ تحریم بهانه‌ای شده تا عده‌ای ناکارآمدی خود را به پای آن بنویسند.
علم‌الهدی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز را می‌توان در داخل ایجاد کرد، ادامه داد: در کشورمان هیچ گونه فناوری نیست که از عهده عزیزان فناور و دانشمند علمی این مملکت برنیاید. امروز عزیزان ما به تسلیحات با فناوری بالا دست پیدا کرده‌اند که پیش از این تنها در انحصار یک یا دو کشور بود. آن وقت تجهیزات معدن را نمی‌توانند ایجاد کنند؟
وی به جنایات چند روز اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در لبنان اشاره و بیان کرد: تلخی دوم مربوط به حرکت نابکارانه و وحشتناک یک عنصر و جانور درنده مثل اسرائیل در سرزمین لبنان و به خاک و خون کشیدن هزار نفر در این سرزمین بود که برای جامعه متدین ما یک داغ جانکاه و غیر قابل تحمل است.
رژیم صهیونیستی ابزار جهان‌خواری آمریکا امام جمعه مشهد ادامه داد: اسرائیل فرزند نامشروع و زنازاده سیاسی انگلیس‌هاست‌. انگلیس برای اینکه بتوانند بر کشورهای اسلامی مسلط شود، 70 سال پیش عنصر ناپاکی مثل اسرائیل را بالای سر کشورهای اسلامی ایجاد و بعد هم به آمریکایی‌ها واگذار کرد. امروز رژیم صهیونیستی یک مزدور آمریکایی است که دست به این جنایات می‌زند.
علم‌الهدی با بیان اینکه آمریکا در مسیر جهان‌خواری خود به چالش سرسختی به نام اسلام و فرهنگ اسلامی برخورده است‌، گفت: اگر بتواند اسلام را براندازی کند‌، این کار را انجام می‌دهد و اگر نتواند‌، مسلمانان را نسل‌کشی می‌کند. اقدامات رژیم صهیونیستی در واقع خط آمریکای جهان‌خوار است که دنبال می‌شود‌. اسرائیل که نظام و دولت نیست. اسرائیل دزد سر گردنه‌ای است که آمریکای ناپاک آن را به شکل یک سگ درنده بالای سر کشورهای مسلمان قرار داده است.
اسلحه تا زمانی در دست ماست که استکبار وجود داشته باشد به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، وی تاکید کرد: موضع ما را امام بزرگوار در ابتدای پیروزی انقلاب معین کردند که فرمودند «اسرائیل باید از بین برود»‌. تا اسرائیل وجود دارد‌، معنا ندارد اسلحه را زمین بگذاریم،‌ ما در برابر اسرائیل زمانی اسلحه را زمین می‌گذاریم که کلا نیست و نابود شده باشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه تا زمانی که استکبار وجود دارد‌، مبارزه ما نیز ادامه خواهد داشت‌، عنوان کرد: اسلحه در دست گرفتن ملت مقاوم ما و جریان مقاومت در برابر هر جریان استکباری و جهانخوار تا زمانی ادامه دارد که خورشید تابناک ولایت از کنار دیوار کعبه دنیا را روشن کند و اینکه بنده نماز جمعه را با اسلحه در دست می‌خوانم‌، معنایش همین است.
علم‌الهدی به تلاش دشمنان اسلام بر از بین بردن مظاهر دین اشاره و اظهار کرد: لبنان روزی عروس خاورمیانه بود و مرکز عیاشی و خوش گذرانی کشورهای عربی شناخته می‌شد اما‌ آن لبنان امروز به قبله مسلمانان‌‌، کانون آمال و آرزوها، مظهر دین و‌ فداکاری و ایثارگری در راه خدا تبدیل شده است‌.
وی به فرمایشات دو روز گذشته رهبر انقلاب که فرمودند «پیروزی با فلسطین و حزب الله است» اشاره کرد و ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری دو خصوصیت دارد‌،‌ خصوصیت اول اینکه کلامی حکیمانه است و‌ حکیم شعاری و احساسی حرف نمی‌زند‌‌، بلکه واقعیت را بیان می‌کند. از این رو فرمایش رهبری نمی‌تواند شعار باشد. خصوصیت دوم این است که فرمایشات ایشان نصیحت و موعضه هم نیست‌، رهبر معظم انقلاب حجت امام زمان(ع) است‌.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه هر قدمی که رژیم صهیونیستی برداشته‌، مرگ خودش را نزدیک‌تر کرده است، گفت:‌ حماقت این‌ها این بود که جنگی که در غزه نتوانستند ادامه دهند را به کشور آماده‌ مبارز و دارای فناوری‌های عظیم تسلیحاتی همچون لبنان توسعه دادند‌. مگر این‌ها می‌توانند زیر موشک‌های لبنان طاقت بیاورند؟
علم‌الهدی اضافه کرد: از اسرائیل بدبخت‌تر در این عرصه‌، آمریکاست که‌ انتخاباتش نزدیک است و می‌خواهد به نحوی اسرائیل را پیروز جلوه دهد تا بتواند برای خود آراء مردم را کسب کند. هر چند در این نزدیک به یک سال از آغاز طوفان‌الاقصی،‌ آمریکا در دنیا بی‌آبرو شد و حتی در خود آمریکا نیز علیه این کشور حرکت‌هایی شروع شد. اشغالگران امروز در هیچ نقطه سرزمین‌های اشغالی امنیت ندارند‌. یا باید در پناهگاه بخوابند یا خود را آماده مردن کنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/736593/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روایت لحظه به لحظه از حادثه معدن طبس از زبان کارگران نجات یافته | تعداد کشته‌های معدن طبس بیش از 55 تن است

قدردانی عارف از اقدامات و تمهیدات هلال‌احمر در حادثه انفجار معدن طبس

لزوم پیشگیری از حوادثی چون حادثه انفجار معدن طبس

بارش باران و برف در خراسان شمالی پیش‌بینی‌ می‌شود

قتل زن بینوا توسط همسر سالخورده‌اش

توزیع2 هزار بسته حمایت تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند مشهد

ورزشگاه امام رضا (ع)میزبان ایران و قطر/ بانوان تماشاگر حضور دارند – آفتاب نو | اخبار ورزشی

دنیامالی: ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان ایران و قطر با حضور بانوان است

دنیامالی خبر داد: ورزشگاه امام رضا (ع)میزبان ایران و قطر/ بانوان تماشاگر حضور دارند

وزیر ورزش: دولت از حضور بانوان در ورزشگاه حمایت می‌کند

دنیامالی: گرید ورزشگاه امام رضا ای پلاس است

دنیامالی: بازی «ایران - قطر» در استادیوم امام رضا(ع) با حضور بانوان برگزار می‌شود

خبر وزیر پزشکیان درباره حضور زنان در ورزشگاه/ زنان در بازی ایران-قطر حضور می‌یابند+ عکس

وزیر ورزش اعلام کرد؛ ایران – قطر در مشهد با حضور بانوان

وزیر ورزش اعلام کرد؛ ایران - قطر در مشهد با حضور بانوان

حضور زنان در بازی ایران و قطر در مشهد

طلسم حضور بانوان در استادیوم‌‌های مشهد شکست

2 هزار بسته حمایت تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند مشهد توزیع شد

ورزشگاه امام رضا میزبان ایران و قطر / بانوان تماشاگر حضور دارند

ورزشگاه امام رضا (ع)میزبان ایران و قطر/ بانوان تماشاگر حضور دارند

زیباترین جنگل‌های شمال ایران

پرواز مشهد به تهران با تاخیر پنج ساعته انجام می شود

زنان در بازی ایران - قطر حضور دارند؟

بازدید نمایندگان و اعضای کمیسیون های مجلس از طرح های توسعه ای کیش

سردار دقیقی: اجتماع مردم در یادواره شهدا بیانگر رنگ و بوی واقعی کیش است

اولین مرحله ارزیابی بدمینتون‌بازان منطقه 10 کشور برگزار شد

برگزاری مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه معدن طبس در میقات الرضا(ع)

وعده سخنگوی دولت به خانواده جانباختگان معدن طبس

بارش‌های رگباری در راه خراسان جنوبی

طرح موزائیکی آلومینیوم برای جان‌ باختگان حادثه طبس

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران: خطر نفوذ خطری جدی است/ قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود/ باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر باشیم

مقصر اصلی حادثه معدن طبس مشخص شد

دختران بسکتبال خراسان شمالی به مرحله دوم لیگ جوانان صعود کردند

رژه خودرویی اقتدار در قوچان

به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی انجام خواهد شد

4 شمشیرباز از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند – آفتاب نو | اخبار ورزشی

نماینده سبزوار در مجلس: به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی انجام خواهد شد

رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: 25 درصد ظرفیت صنایع تبدیلی و فرآوری متعلق به استان خراسان رضوی است

اهدای هزینه‌های مراسم ترحیم برای انجام امور خیریه در شهرستان کاشمر

محل میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا رصد شد/ بازدید ویژه وزیر ورزش از ورزشگاه ثامن +عکس

سکوت کشورهای مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی تاسف بار است

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد : چاپ و بسته بندی ،ریل های صنعت کشور برای رسیدن به دروازهای توسعه صادرات است

2 هزار بسته‌ حمایت تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند مشهد توزیع شد

دو ورزشگاه ثامن و امام‌رضا (ع) مشهد مقدس ظرفیت بسیار خوبی برای انجام میزبانی از تیم‌ها را دارد

مدیر کل دفترچاپ و نشر وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی بیان کرد: خراسان رضوی قطب صنعت چاپ کشور است

مدیر کل دفترچاپ و نشر وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی: خراسان رضوی قطب صنعت چاپ کشور است

“حیوان در رنج”: ایجاد تعادل بین آسیب پذیری و قدرت

حضور ایران در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نایروبی

مراسم رونمایی از کتاب هنرمندان خدا برگزار شد

بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع)