پیام خراسان

آخرين مطالب

گفتگو با کودکان و نوجوانان درباره انتخابات و دولت مقالات

گفتگو با کودکان و نوجوانان درباره انتخابات و دولت
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - حتی اگر رسانه ها را محدود کنیم، بچه ها از رادیو، تبلیغات پاپ آپ، همکلاسی ها و تابلوهای تبلیغاتی درباره انتخابات یاد می گیرند. آنها اغلب بدون زمینه یا اطلاعات (یا اطلاعات نادرست) نگرش ها و سوگیری ها را جذب می کنند.
هویت فیلیپس که اکنون با آموزش برای عدالت همکاری می کند، در جریان انتخابات ریاست جمهوری گذشته به PBS گفت: «هیچ وقت زود نیست که با فرزندتان در مورد سیاست صحبت کنید.
مکالمات سیاسی به کودکان این امکان را می دهد که سیستم ارزشی، تصمیم گیری و رای دادن شما را درک کنند.
هنگامی که کودکان از والدین در مورد رویدادهای جاری می پرسند، بپرسید “چه شنیده اید؟” و “نظرت چیه؟” بچه ها استرس انتخاباتی و فشار آن بر روابط را تحمل می کنند. هکلرز صحبت یک سخنران را قطع می کند. تلاش برای ترور و نگرانی های ایمنی افعال شارژی مانند «دروغ»، «دزدیده»، «تحریک» و «نمی توان به آن اعتماد کرد» که اغلب در تبلیغات استفاده می شوند.
این زبان کودکان را که نیاز به یادآوری حقایق اساسی دارند، آزار می دهد. اینها عبارتند از: اکثر مردم خوب و قابل اعتماد هستند، احتیاط برای ایمنی هوشمندانه است، انتخاب های دقیق بهتر از تصمیم گیری های فوری عمل می کند، و کمک کنندگان گوش برای صحبت کردن یا پرسیدن سوال دارند.
به گفته مؤسسه فرد راجرز: «در فصول انتخابات، صحبت با بچه‌ها در مورد معنای بحث درباره ایده‌های مختلف و در عین حال احترام به کسانی که با ما مخالف هستند، می‌تواند مفید باشد.»
به خصوص در مورد حملات کینه توزی و تبلیغاتی، مهم است که نشان دهیم بحث و گوش دادن فعال چگونه به حل مشکل کمک می کند. تبلیغات هجومی توجه را به خود جلب می کند. آنها تنها بخشی از چیزهایی هستند که باید بدانیم، یا ممکن است برای تأکید بر چیزی که دانستن آن مفید نیست، اغراق آمیز باشد.
کودکان و نوجوانان از درک سوالاتی که از خود می‌پرسید، چگونگی یافتن پاسخ‌های مورد نیاز، و چگونگی تعیین ارزش‌هایی که تفکر سیاسی شما را هدایت می‌کنند، سود می‌برند. ارزش‌هایی که به بچه‌ها می‌دهید در واکنش‌هایی که از احساسات و زبان بدن شما در طول سال می‌بینند، آشکار می‌شوند.
تبیین انتخابات برای کودکان پیش دبستانی «انتخابات راهی برای همه افراد یک جامعه است تا تصمیم بگیرند که چه کسی می خواهند رهبر باشند، در همسایگی یا کشورشان. طبق گفته موسسه فرد راجرز، در زمان منتهی به انتخابات، ما در مورد افراد مختلفی که می خواهند در یک جامعه رهبر باشند، یاد می گیریم.
فرد راجرز از طرفداران بزرگ خواندن با کودکان، برای آموزش و همچنین برای دلبستگی و پیوند بود.
بیشتر سال‌ها، عناوین منعکس کننده کسانی هستند که در حال اجرا هستند. کتاب طلایی کوچک من درباره کامالا هریس و همچنین پنگوئن کامالا هریس کیست قبل از اینکه خانم هریس نامزد ریاست جمهوری شود نوشته شده است. دونالد ترامپ در سریال رئیس‌جمهورهای ایالات متحده درباره تنها بیوگرافی کودکان موجود است. V برای رای دادن است توسط کیت فارل در یوتیوب با صدای بلند خوانده می شود.
انتخابات امسال تاریخ ساز است. بچه‌ها می‌توانند یاد بگیرند که زنان دیگر این مسیر را طی کرده‌اند و به خود باور دارند که برای انتخابات شرکت کنند. شرلی چیشولم دارد: داستان اولین زن سیاه پوست در کنگره نوشته آلیشیا دی ویلیامز و آوریل هریسون یک کتاب تصویری است که جوانان را از شهر نیویورک به باربادوس می برد و به ایالاتی بازمی گرداند که در آنجا مردم شروع به صحبت برای حقوق خود کردند. شرلی از طریق اقدامات، علیه محدودیت‌ها شورش می‌کند و اصرار برای رفتن به کالج، درخواست شغل، و هرگز پاسخ نه را نشان می‌دهد. او برنامه‌های بعد از مدرسه را سازمان‌دهی می‌کند، رای‌دهندگان را گرد هم می‌آورد و یک کرسی در مجلس ایالت نیویورک به دست می‌آورد و همین کار را انجام می‌دهد تا اولین زن آفریقایی آمریکایی منتخب کنگره شود.
گفتگوهای دوران دبستان به بچه ها اجازه دهید شما را در مورد رویدادهای جاری در روزنامه ها، مجلات و کتاب ها بخوانید. در مورد تاریخچه معنی دار بحث کنید و تاثیر عاطفی آن را بر شما به اشتراک بگذارید. برای مقابله با شاهدان کینه توز، روی کنار آمدن تمرکز کنید.
فرد راجرز زمانی گفت: «کودکان واقعاً به ما تکیه می‌کنند تا لحن ایجاد کنیم، الگو باشیم، و به آنها کمک کنیم بدانند که برای ما مهم است که با هم کنار بیایند و یکدیگر را همانطور که هستند بپذیرند.» «آنها (کودکان) قطعاً معنی مخالفت را می فهمند. ما می‌توانیم به کودکان کمک کنیم تا بدانند و ببینند که حتی در صورت اختلاف نظر عمیق، می‌توانیم به یکدیگر احترام بگذاریم.»
کتاب های این سن/مرحله شامل فراخوان برابری: داستان حقوق رای در آمریکا توسط دبورا دیسن و همچنین حق رای لیلیان: جشنی از قانون حق رای 1965 توسط یونا وینتر
اقدامات انتخاباتی را با بردن آنها به پای صندوق های رای برای دیدن یک صندوق رای به کودکان نشان دهید. آن برنامه را برای روز انتخابات بسازید و بازی پیرامون انتخابات را آغاز کنید.
اگر اعضای خانواده نظرات متفاوتی در مورد شام دارند، علائمی ایجاد کنید که یکدیگر را متقاعد کنند و اگر همه موافق نیستند، رای دهید. آن را سبک و سرگرم کننده نگه دارید، و الگوسازی کنید که چگونه با هم کنار بیایید.
یکی دیگر از ابزارهای آموزشی ملموس این است شب انتخابات: راه خود را به کاخ سفید بیاموزید، که در آن بچه ها جمع و ضرب را در طرف های مختلف صفحه بازی تمرین می کنند. با بزرگ شدن کالج انتخاباتی – پیچیدگی آن بزرگسالان را به چالش می کشد – این بازی دارای استراتژی است که در کسب 270 رای برای کسب ریاست جمهوری نقش دارد زیرا مهارت های ریاضی را تقویت می کند. CivicEducator.org آن را در میان ده ابزار برتر آموزش انتخاباتی خود قرار داد.
شورش نوجوانان، به ویژه با سیاست تا سن دوازده سالگی، کودکان دیدگاه های سیاسی والدین را طوطی وار نشان می دهند. وارد بلوغ شوید
نوجوانان و نوجوانان اغلب از سیاست برای تعریف یا متمایز ساختن خود استفاده می کنند. انتخاب های آنها شروع به انحراف از انتخاب های والدین می کند. با این حال، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، افرادی که توسط ویتنام و واترگیت تعریف شده‌اند، ممکن است راحت‌تر به گوش نوجوانان دست یابند.
کلید گوش دادن قبل از به اشتراک گذاشتن افکار است. اگر این کار را می‌کنید، تاریخ و فرهنگ را با هم ترکیب کنید و آن را کمتر شخصی کنید. تجربیاتی را به اشتراک بگذارید که باورهای شما را شکل داده است، اما از گفتن به نوجوانان خودداری کنید. درک شورش یا پس زدن از نظر رشد مناسب است.
همچنین، بدانید که بزرگسالان هنوز الگوهای قدرتمندی هستند. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا، اگر از سیاست خیلی عصبانی هستید، این اضطراب یا عصبانیت می تواند دیگران را ناراحت کند.
در بیانیه‌های I مانند «حقوق زنان برای من اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا در دهه 1970 به یاد می‌آورم که یک زن نمی‌توانست بدون اجازه شوهرش کارت اعتباری دریافت کند».
توضیح درباره تاریخ، حمایت، سخت کوشی و مبارزه برای پذیرش آموزش می دهد که با موفقیت روبرو شد. از آنجایی که نوجوانان بصری هستند، سریال Hulu خانم آمریکا جنبش زنان را توضیح می دهد که شامل پیشگامانی مانند شرلی چیشولم، گلوریا استاینم و روث بادر گینزبورگ (موضوع کتاب طلایی کوچک) است. آن جنبش واقعاً این انتخابات 2024 را ممکن کرد.
وقتی نوبت به تبلیغات فصل انتخابات می رسد، می توانید از توانایی تفکر انتقادی نوجوانان استفاده کنید و آنها را تشویق کنید تا سوالات عمیق تری بپرسند:
چه کسی پیام های تبلیغاتی ایجاد می کند؟ بزرگسالان می توانند به این نکته اشاره کنند که همیشه مبارزات انتخاباتی نیست، بلکه PAC ها یا کمیته های اقدام سیاسی هستند که کمک ها را جمع آوری می کنند و بودجه را برای یا علیه نامزدها، طرح های رای گیری یا قوانین خرج می کنند. چگونه تبلیغات سعی در متقاعد کردن دارند؟ این افراد می‌خواهند من چه چیزی را باور کنم و چه زمینه‌ای را می‌توان از دست داد وقتی صدایی از یک نامزد در کنار تبلیغ نامزد دیگری قرار می‌گیرد؟ و از کجا می توانیم حقایق را برخلاف عقاید یاد بگیریم؟ در نهایت، سرگرمی در این سن شامل بازی، چیزهای بی اهمیت، اما بیشتر از طنز است. نوجوانان به سمت کمدین ها، اسکیت ها و جعل هویت ها گرایش پیدا می کنند، بنابراین از این لحظات آموزش پذیر برای به اشتراک گذاشتن موارد پسندیده و ناپسند استفاده کنید و حتی به جایی که چیزی از خط عبور می کند، اشاره کنید.
حق چاپ © 2024 توسط Loriann Oberlin، MS

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/738191/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بعد از نصرالله

عملیات طالبان در مخفیگاه داعش

اجرای 216 طرح راهبران شغلی محرومان در خراسان‌ جنوبی

هواشناسی ایران1403/7/9

تاسی به مدیریت جهادی راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود

کسب مقام قهرمانی نماینده خراسان در مسابقات هندبال مناطق کشور

رشد 28 درصدی فروش فولاد خراسان در 6 ماهه نخست 1403/ روند «فخاس» تغییر می‌کند؟

میزان بارش ها در تهران به طرز نگران کننده ای افزایش یافت

نیکوکار خراسانی سه روستای مرزی در «صالح‌آباد» را آبرسانی کرد

الزام پیمانکاران معادن بردسکن به اخذ گواهی تأیید صلاحیت ایمنی

افزایش 12 درجه‌ای دمای هوا در خراسان‌رضوی

8 مدرسه تخصصی برای دانش‌آموزان دارای اختلال شنوایی در خراسان رضوی

توقیف 461 خودروی حادثه‌ساز در جاده‌های خراسان رضوی

بامداد پرحادثه بلوار وکیل‌آباد مشهد؛ 3 سانحه رانندگی شدید طی 25 دقیقه!

ترافیک در 2 میدان و معابر منتهی به حرم رضوی پرحجم است

تعقیب‌وگریز کف خیابان‌های مشهد برای مبارزه با محموله عظیم ناامنی!

توزیع 634 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

فرآوری بیش از 8 هزار تن پسته در ترمینال‌های ضبط پسته خراسان جنوبی

سرانجام آمریکا و دیگر حامیان اسرائیل ذلت و خواری است

دمای هوا در خراسان جنوبی افزایش می‌یابد

اظهارات تازه‌ علی دایی درباره حادثه معدن طبس

رتبه پنجم خراسان جنوبی در تولید محصول پسته

مقصر فاجعه‌ «معدن طبس» چه کسی‌ است؟

شمار فوتی‌های معدن طبس به چند نفر رسید؟

چه کسی بخاطر فاجعه «معدن طبس» باید بازخواست شود؟

مقصرِ فاجعه‌ی «معدن طبس» چه کسی است؟

فرآوری بیش از 8 هزار تن پسته در واحد‌های ضبط پسته خراسان جنوبی

هوا گرمتر می شود

دیدار تلخ پرویز پرستویی و رسول خادم با خانواده‌های داغدیده معدن طبس

محکومیت میلیاردی قاچاقچی سوخت در قائن

پیشرفت 85 درصدی طرح توسعه کارخانه فرآوری سنگ آهن در حاجی آباد

مصدومان حادثه معدن طبس در چه وضعیتی به سر می‌برند؟+جزییات

بیانیه ایمیدرو درخصوص بروز حادثه معدن زغال‌ سنگ طبس

شناسایی هویت 19 فوتی معدن طبس

استاندار خراسان جنوبی: مسیر توسعه خراسان جنوبی ریل گذاری شده است

گردهمایی والدین شهدای شهرستان بیرجند

سهم خراسان‌جنوبی از 15٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات جوانی جمعیت پیگیری شود

ارزآوری 103 میلیون دلاری صادرات کالا‌های تولیدی خراسان جنوبی

هوا خراسان جنوبی گرمتر می‌شود

ایمیدرو برای حادثه معدن طبس توضیح داد

توضیحات ایمیدرو در خصوص حادثه معدن طبس

حضور رسول خادم و پرویز پرستویی در میان خانواده های جانباختگان معدن طبس + فیلم

ستاره پرسپولیس برعکس رامین رضاییان بمب نقل و انتقالات نبود!

دریافت مدرک تخصصی حفظ درجه 2 به درجه یک بانوی فردوسی حافظ کل قرآن

راز وقاحت عجیب اسرائیل در ترور فرماندهان مقاومت چیست؟

75 درصد از عمره‌گزاران استان سمنان زن هستند/ اختصاص 4 کاروان

طرح «هر مرجع انتظامی یک قاضی» در کرمان اجرا می‌شود

(تصاویر) برداشت پسته از باغات خراسان شمالی

زلزله بجنورد را لرزاند

کشت پاییزه در 232 هزار هکتار از کشتزار‌های خراسان شمالی