پیام خراسان

آخرين مطالب

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر اجتماعي

هتل های نزدیک استادیوم امام رضا برای بازی ایران قطر
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - از آنجا که دیدار مهم تیم‌های ملی ایران و قطر برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی سال 2026، در استادیوم امام رضا مشهد برگزار می‌شود، افراد زیادی برای تماشای آن به مشهد سفر می‌کنند.
اگر قصد رزرو هتل های مشهد را دارید و می‌خواهید به تماشای این بازی سرنوشت‌ساز بروید، هتل های نزدیک استادیوم امام رضا بهترین انتخاب برایتان به شمار می‌روند.
1- هتل ارس مشهد هتل ارس مشهد یکی از هتل های نزدیک استادیوم امام رضا واقع در میدان فردوسی است. این هتل سه ستاره در حدفاصل میدان جانباز و چهارراه خیام واقع شده و هتلی خوب و راحت برای اقامت در مشهد است.
معرفی هتل ارس مشهد هتل ارس مشهد در سال 1380 به عنوان هتلی سه ستاره به بهره‌برداری رسید و در سال 1395 برای ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شد. این هتل دارای 60 واحد اقامتی است و 7 طبقه مثبت و 2 طبقه منفی دارد. اتاق‌های هتل ارس شامل اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و اتاق‌های سه، چهار و پنج تخته می‌شود.

پیام خراسان

امکانات هتل ارس مشهد هتل ارس امکانات رفاهی نسبتا خوبی متناسب با درجه و قیمت هتل دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، رستوران و کافی‌شاپ، نمازخانه، خدمات روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و خدمات باربری اشاره کرد.
اتاق‌های هتل ارس نیز فضایی ساده و راحت دارند و از امکانات قابل‌قبولی برخوردارند. تخت‌خواب راحت، مبلمان، کف‌پوش موکت، آباژور، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و سیستم اصفای حریق برخی از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل سه ستاره است.

پیام خراسان

فاصله هتل ارس مشهد تا ورزشگاه امام رضا هتل ارس یکی از بهترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که تا این ورزشگاه تنها 700 متر فاصله دارد. شما می‌توانید این مسیر کوتاه را پیاده یا با ماشین طی کنید. فاصله هتل ارس مشهد تا استادیوم امام رضا به صورت پیاده حدود 6 دقیقه و با ماشین تقریبا 3 دقیقه است.
مسیر دسترسی هتل ارس مشهد تا استادیوم امام رضا برای رسیدن از هتل ارس به استادیوم امام رضا شما باید از طریق بلوار فردوسی به سوی چهارراه خیام بروید. سپس تغییر مسیر دهید و فاصله کوتاهی را طی کنید تا به ورزشگاه امام رضا برسید. اگر هم بخواهید پیاده این مسیر را طی کنید، کافی است از مقابل هتل به آن سوی خیابان بروید و سپس در بلوار فردوسی کمی راه بروید تا ورزشگاه آستان قدس را مقابل خود ببینید.
2- هتل هما 2 مشهد هتل هما 2 از معروف‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا واقع در بلوار خیام است. این هتل 5 ستاره امکانات خوبی را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده و اقامتی راحت و لاکچری را در نزدیکی ورزشگاه امام رضا به شما هدیه می‌دهد.

پیام خراسان

معرفی هتل هما 2 مشهد هتل 5 ستاره هما 2 در سال 1375 به عنوان عضوی از گروه هتل‌های هما در مشهد افتتاح شد. این هتل در سال 1395 به منظور به‌روزرسانی امکانات بازسازی شد تا بتواند همچون روزهای نخست به گرمی از مهمانان پذیرایی کند.
هتل هما 2 در منطقه‌ای آرام با چشم‌اندازی زیبا واقع شده و دارای ساختمانی 5 طبقه با 206 واحد اقامتی است. این هتل دارای 1500 متر فضای سبز است که زیبایی هتل و محوطه آن را دو چندان کرده است. هتل هما 2 با امکانات رفاهی پیشرفته و مدرن در محیطی لوکس و دلنشین از مهمانان پذیرایی می‌کند تا شما هیچ کم و کسری احساس نکنید.
این هتل از موقعیت مکانی ویژه‌ای برخوردار است و دسترسی راحتی به مراکز خرید، اماکن تفریحی و ورزشگاه امام رضا دارد. از مزایای دیگر اقامت در این هتل می‌توان به پرسنل حرفه‌ای، خدمات رفاهی متعدد، امکانات به‌روز، اتاق‌های مجهز و تسهیلات اقامتی ویژه اشاره کرد.

پیام خراسان

امکانات هتل هما 2 مشهد هتل هما 2 مشهد امکانات ویژه‌ای برای مهمانان فراهم کرده است. سرویس رایگان به حرم، رستوران‌های شیک با غذاهای سالم و خوشمزه، مجموعه آبی، زمین تنیس و آرایشگاه تنها تعدادی از امکانات این هتل لاکچری است. از دیگر امکانات هتل هم می‌توان به خدمات پزشکی 24 ساعته، صندوق امانات شخصی، بانک، آب معدنی و چای رایگان، اینترنت بی‌سیم رایگان، رستوران تابستانی با فضای سبز، پارکینگ، کارواش، زمین بازی کودکان و سالن‌های کنفرانس و پذیرایی اشاره کرد.

پیام خراسان

فاصله هتل هما 2 تا ورزشگاه امام رضا هتل هما 2 از لوکس‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که تا این ورزشگاه حدود یک و نیم کیلومتر فاصله دارد. پیمودن این فاصله با ماشین حدود 4 دقیقه و به صورت پیاده تقریبا 16 دقیقه زمان می‌برد.
مسیر دسترسی هتل هما 2 تا استادیوم امام رضا برای آن که از هتل هما 2 مشهد به استادیوم امام رضا بروید، ابتدا از بلوار استاد اخوان ثالث خود را به میدان جانباز برسانید. سپس وارد بلوار فردوسی شوید و از طریق آن به چهارراه خیام بروید. در چهارراه دور بزنید و مسیر خود را عوض کنید و حدود یک دقیقه برانید تا به استادیوم امام رضا برسید.
اگر هم بخواهید پیاده مسیر بین هتل هما 2 تا ورزشگاه امام رضا را طی کنید، باید ابتدا از بلوار اخوان ثالث به میدان جانباز و بلوار فردوسی بروید. سپس به آن سوی خیابان بروید و مسیر خود را پیاده ادامه دهید تا تابلوی ورزشگاه را ببینید. هتل هما از مجلل‌ترین هتل های نزدیک استادیوم امام رضا است که اقامتی به یاد ماندنی را در آن تجربه خواهید کرد.

پیام خراسان

رزرو هتل های نزدیک استادیوم امام رضا اگر هدف اصلی شما برای سفر به مشهد، تماشای بازی ایران و قطر برای جام جهانی 2026 است، اقامت در هتل های نزدیک استادیوم امام رضا انتخابی هوشمندانه است. با رزرو این هتل‌ها ضمن اقامت در منطقه‌ای آرام و خوش آب‌وهوا، دسترسی راحتی نیز به استادیوم خواهید داشت.
برای رزرو هتل های نزدیک استادیوم امام رضا به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و از طریق این وب‌سایت باسابقه و تخصصی، بهترین هتل را برای خود رزرو کنید. در این سایت اطلاعات و جزئیات مربوط به همه اقامتگاه‌ها به همراه تصاویر هتل‌ها و اتاق‌ها درج شده که با بررسی آن‌ها می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.
کد خبر 797627

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/742565/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جشنی برای افتخارآفرینان شهر؛ تجلیل از ستارگان کنکور در بیرجند

هشدار نارنجی هواشناسی خراسان جنوبی؛ بارش‌ها تقویت می‌شود

حمایت حداکثری از تولیدات استان در دستور کار است

پیگیری تسریع پروژه‌های آبرسانی و تأسیسات فاضلاب شهرستان خوسف

صیانت و هدایت راهبردی عملیات انتظامی، بنیان برقراری نظم و امنیت است

مدارس کشور 50 هزار مربی پرورشی و مشاور کم دارد

نخبگان در فراز و نشیب‌های جامعه روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند/ رمز موفقیت مطالبات اجتماعی، مردمی شدن است

معاینه رایگان سالمندان «خوشاب» در غرب خراسان

اراضی ملی به ارزش حدودی 1940 میلیارد تومان به بیت المال برگشت

ارائه خدمات رایگان درمانی به سالمندان «خوشاب» در غرب خراسان

حال ناخوش روستائیان خراسان و گلایه‌های آنها

26 فقره کلاهبرداری با رسیدساز جعلی

سربازی در اندیشه انقلاب اسلامی دارای قداست است

نرخ بیکاری 25 استان تک رقمی شد

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی

یادواره شهدای دانش آموز خراسان رضوی آغاز شد + فیلم

پویش «مهر سپه» ویژه حمایت از دانش‌آموزان محروم خراسان‌رضوی اجرا شد

بی‌توجهی اداره کل ورزش و جوانان دلیل انحلال تیم هندبال پیکان سبزوار است

این استان‌ها منتظر بارش باران باشند +ویدئو

تولید گوشت مرغ در خراسان رضوی 33 درصد افزایش یافت

15 نمایشگاه توانمندی‌های عشایر در خراسان رضوی گشایش یافت

مرگ تلخ 2 سرنشین پراید بر اثر حریق خودرو در کمربند سبز مشهد

پیکر سرباز وظیفه «شهید امیرمحمد کاخکی» در مشهد تشییع شد

امسال چند نفر در آرامستان بهشت‌رضا مشهد دفن شدند؟

اجتماع مردمی «حزب‌الله زنده است» در مشهدالرضا برگزار می‌شود

کشف 7 کیلوگرم زعفران تقلبی در مشهد

چند کلام با استاندار آینده!

ادارات استان از تجهیزات فناوری اطلاعات بومی استفاده کنند

عالم ربانی آیت الله صدر الدین عارفی نژاد در خراسان جنوبی درگذشت

افتتاح پروژه‌های روز ملی روستا در سربیشه و نهبندان+ تصویر

خرید 87 هزار تن محصولات کشاورزی از روستائیان و عشایر خراسان جنوبی

خرید توافقی 65 هزار و 950 تن محصولات کشاورزی در خراسان جنوبی

ایجاد 361 طرح اشتغال روستایی و عشایری در خراسان‌ جنوبی

خرید توافقی 65 هزار و 950 تن محصول کشاورزی در خراسان جنوبی

شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به حادثه معدن طبس ورود کند

عشایر خراسان جنوبی 9204 تن شیر، پشم و کرک تولید کردند

هواشناسی خراسان جنوبی هشدار نارنجی صادر کرد

تجلیل از سربازان نمونه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی

7 پروژه عشایری در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

آیت‌الله صدرالدین عارفی‌نژاد درگذشت + سوابق

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند درگذشت

خراسان جنوبی تا فردا میزبان سامانه بارشی است

ایجاد 361 طرح اشتغال ویژه نیازمندان روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی

عملیات وعده صادق 2 برهم‌زننده معادلات منطقه‌ای و جهانی بود

سرمایه‌گذاری و آموزش از ملزمات جلوگیری از حوادث معدنی

مشاهده روباه شنی در پناهگاه حیات وحش رباط شور فردوس

درگذشت عالم ربانی آیت الله صدر الدین عارفی نژاد در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی: تجهیزات فناوری اطلاعات دستگاه‌ های اجرایی از شرکت های داخل استان تأمین شود

آیین افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهدای خدمت روستای سید علی شهرستان نهبندان

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان جنوبی