3 کتاب برای موفقیت در کسب و کار از نگاه محمد راستگو
مقالات
بزرگنمايي:
پیام خراسان - x تبلیغات
محمد راستگو، کارشناس دیجیتال مارکتینگ سینماتیکت، کتابهای تاثیرگذار زندگی خود را معرفی کرد.
راستگو در گفتوگو با سرویس «سبک زندگی مدیران» کتابهای مورد علاقه خود که به نظر او تاثیرگذار هستند را معرفی کرد.
طرح بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک راستگو درباره کتاب کسب و کارهای کوچک گفته است: شاید جزو پنج کتاب اول مارکتینگی بود که خواندم و تنها کتابی بود که شش بار از اول تا آخر آن را مطالعه کردم.
این کتاب به من نقشه ذهنی مناسبی درباره صفر تا 100 برنامه مارکتینگ کسب و کارهای کوچک داد.
این کتاب توسط آلن دیب تحریر شده است و انتشاراتی مثل آریانا قلم آن را به بازار عرضه کردهاند.
x تبلیغات
این کتاب توسط پونه مقیمی نوشته شده است و ناشرانی مثل بینش نو آن را انتشار دادهاند.
بیشتر بخوانید:
3 کتاب تاثیرگذار و خواندنی از نگاه محمد رضوانی پورصنعتی شدن چه تاثیری بر اشتغال و رفاه عمومی دارد؟ / پیشنهاد کتابپاندای بزرگ و اژدهای کوچک دیگر کتاب مورد علاقه راستگو «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» است. وی این کتاب را چنین توصیه کرد: شاید از دور این کتاب مثل یک کتاب بچه گانه باشد؛ اما من خواندن این کتاب را پیشنهاد میکنم. این کتاب داستانگونه مطالب زیادی را در قالب داستانهای کوتاه به خوانندگان خود میآموزد. پاندای بزرگ و اژدهای کوچک درونمایه آموزشی و تفکری دارد.
این کتاب نوشته جیمز نوربری است و انتشارات میلکان آن را عرضه کرده است.
اگر شما هم این کتابها را خواندهاید، نظر خود را در بخش کامنتهای برای ما بنویسید.
انتهای پیام
مرتبط با :
انتشارات بینش نو
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/794298/