پیام خراسان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام خراسان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/663852/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازگشت کارخانه قند فریمان به چرخه تولید

راهپیمایی جمعه خشم در مشهد برگزار می‌شود

ولادت‌ها در ایران برای اولین بار به زیر یک میلیون نفر می‌رسد

تندروی نمایندگان مجلس این بار علیه قالیباف

استاندار: زیرساخت های حفاظت از جنگل های کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

قیمت میوه و تره بار اول اذر 1403

راهپیمایی جمعه های خشم در استان های البرز، خراسان رضوی و لرستان برگزار می شود

ابعاد دیگر ماجرای قتل بانوان سالخورده در فاروج روشن شد

تجلیل از تنها خبرنگار حوزه کتاب شیراز

کتاب‌ها باید در دست کودکان باشند

ویدیو| حمله تند خیابانی به بیرانوند: تو تاریخ کشورت را هم نمی‌دانی/ از طبقات ساختمان‌هایت کم کن و کتاب بخوان!/ خاک بر سر من که بخواهم با اسم تو معروف شوم!

صالحی:اگر نهادهای صنفی را تضعیف کنیم باید منتظر عواقب آن باشیم

کتاب از راه‌های مهم رشد انسان است

جواد خیابانی جواب علیرضا بیرانوند را داد: بیشتر کتاب بخوان؛ من بخواهم با اسم بردن از تو معروف شوم؟ پس خاک بر سر من!

بدهی 700 میلیون دلاری وزارت نفت، دلیل عدم واریز یارانه؟

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) به مناسبت هفته مبارک بسیج

دو کودک در تصادف بامداد امروز احمدآباد مشهد مصدوم شدند

رئیس هیات اندیشه ورز فدراسیون ورزش کارگری کشور منصوب شد

پیام فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بمناسبت هفته بسیج

پیام تبریک فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی به مناسبت هفته مبارک بسیج

تازیانه خشکسالی بر تن کشاورزی

شرایط اعزام دانشگاهیان خراسان شمالی به حج عمره اعلام شد

تصادف در محور اسفراین به بجنورد یک نفر فوتی برجای گذاشت

آغاز رسیدگی به پرونده بزرگ کلاهبرداری خودرویی در قزوین

آسیب‌شناسی تخصصی رویه‌ها و ترتیبات ناظر بر بررسی درخواست‌های اِعمال ماده 477، توسط قاضی‌القضات

برگزاری یادواره شهدای مدافع امنیت مشهد

کشف بقایای اثری تاریخی حین حفاری در تربت حیدریه

3 ورزشکار و 2 مربی از خراسان رضوی در دومین اردوی متمرکز تیم ملی دوومیدانی

کارگاه خیاطی در حاشیه شهر قوچان افتتاح شد

بسیج، مکتبی فرهنگی و اجتماعی برای خدمت به مردم است

خانه‌ای در «سبزوار» برنده جشنواره جهانی معماری شد

جا به جایی ریلی مسافر در کشور پنج درصد کاهش یافته است

صدور کیفرخواست برای مدیرعامل معدن زمستان‌یورت گلستان

مقاومت آرتین مشهد قهرمان دور رفت گروه C لیگ دسته دو بانوان کشور

آغاز فرایند آماده سازی اولین باشگاه و پیست سوارکاری در باخرز

جدول برنامه زمانبندی خاموشی برق مشهد امروز و فردا پنجشنبه 1 آذر و جمعه 2 آذر 1403

فارس دو بار لرزید

سرانه پایین مطالعه در لرستان

یادداشت‌های جلسات خصوصی علامه طباطبایی (ره) منتشر شد

کتاب «خطابت به مثابه طبابت» منتشر شد

ضرورت مطالعه برای تحول فکری جامعه از دیدگاه نماینده ولی فقیه در استان البرز

خیابانی: بیرانوند لطفا کمی کتاب بخوان!

عصر جدید مطالعه در بوشهر؛ کتابخانه‌ها رنگ و بوی نشاط می‌گیرند

استقبال 1.83 میلیون نفری از نمایشگاه کتاب شارجه

روایت‌ دست‌ به‌ قلم‌شدن‌‌ بانوی‌ چهارمحالی‌ از‌ ‌کودکی‌ تا بزرگسالی‌‌‌

فروش سکه‌های حراجی به مرز 500 هزار سکه رسید

سخنگوی سازمان هدفمندی: منابع یارانه هنوز تامین نشد

مردم انقلابی ایران برای تحقق جامعه توحیدی در عالم قیام کردند

پیشرفت 18 درصدی انتقال آب دریای عمان به مشهد

عکس/ 25 سال قبل؛ حسین پناهی و فردوس کاویانی در پشت صحنه سریال آژانس دوستی