پیام خراسان

آخرين مطالب

مهر مادری در پای صندوق اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - به گزارش ایرنا، بانوان خراسان شمالی در مناطق مختلف شهری و روستایی خراسان شمالی در پای صندوق های رای حاضر شدند تا مهر مادری و پایبندی به ارزش های نظام اسلامی را به رخ بکشند.
حضور مادران سالخورده، زنان فرزند به آغوش کشیده و دختران جوان و رای اولی جلوه های زیبایی از آرامش و امید را خلق کرده است، در این میان اما مادران روستایی که معطر به عطر ایثار، فداکاری و تلاش هستند بیش از دیگران بوی میهن دوستی را منتشر کرده است.
مادر و زن نمادی از ریشه و بنیاد است و بانوان خراسان شمالی این بار در پای صندوق های رای حاضر شدند تا تجلی ساز تلاش و جهاد برای ساختن سرنوشت آینده ایران و فرزندان ایران باشند.
بانوان خراسان شمالی مشارکت در انتخابات حق و تکلیف خود عنوان کرده و اعلام کردند که در این رویداد سیاسی مهم مشارکت می کنند تا فردای روشن برای فرزندان رقم بخورد.

پیام خراسان

میدان داری بانوان
یکی از بانوان شرکت کننده در انتخابات، شرکت در این رویداد سیاسی را مهمترین تکلیف خود عنوان کرد و گفت: همراه خانواده در پای صندوق رای حاضر شدم تا در وفاق و همدلی سهیم باشم.
رویا سعیدی اظهار کرد: مردم ما هوشیار و با بصیرت هستند، هیچگاه اجازه دخالت بیگانگان را در امور کشور نداده اند، امروز نیز با حضور مردم بویژه بانوان صحنه دیگری از شور خلق می شود این مشارکت به دنیا ثابت می کند که مردم ما همواره برای مملکت خود تصمیم گیری می کنند.
وی افزود: مشکلات و کمبودها در کشور وجود دارد و مردم را گلایه مند کرده است اما به دشمنان نشان می دهیم همیشه در صحنه هستیم و از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنیم.
یکی از بانوان فرهنگی که با فرزند خردسالش در پای صندوق های رای حاضر شده است در این باره گفت: نقش بانوان در تمامی عرصه ها، نقش کلیدی و تاثیرگذار است، زنان به عنوان مادر و یا همسر می توانند سبب توسعه باشند در روزهای اخیر نیز بانوان تلاش داشتند تا حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات رقم بخورد.
زهرا نوری با تاکید بر اینکه حس نوع دوستی و حساس بودن نسبت به سرنوشت کشور باید به فرزندان منتقل شود اظهار کرد: مشارکت در انتخابات حق و وظیفه هر فرد است و در این زمینه تفاوتی میان زنان و مردان وجود ندارد و خوشبختانه حضور زنان در پای صندوق های رای چشمگیر و زیاد است.
وی افزود: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، میدان و زمینه مشارکت سیاسی برای بانوان فراهم است و شاهد حضور پرشور این قشر در فعالیت های مختلف هستیم و افتخار ما این است که در جامعه ها اهمیت ویژه ای برای زنان قائل شده است.

پیام خراسان

درخواست هایی از جنس مادر
مادران با حضور خود در پای صندوق های رای سبب شور سیاسی شده اند اما در کنار این مهر مادری، درخواست هایی هم از رییس جمهور آینده دارند، درخواست هایی از جنس مادر.
یکی از بانوان با اشاره به اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند گفت: بانوان در کنارخانه‌ داری و مادری، در عرصه های مختلف هم حضور داشته و تاثیر گذار هستند.
مریم ریحانی اظهار کرد: حضورم در پای صندوق رای برای این است که سرنوشت کشورم را رقم بزنم اما در این میان از رییس جمهور آینده انتظار دارم که به فکر جوانان باشد، ما نگران فرزندان و آینده آنان هستیم، بیکاری و وضعت نامناسب اقتصاد سبب شده تا فرزندان ما بی انگیزه باشند.
وی افزود: فرزندم تحصیلات دانشگاهی دارد و بیکار است، این وضعیت ما را آزرده کرده است، از رییس جمهور انتظار داریم برای جوانان فکری کند و به داد این قشر برسد.
یکی از بانوان که خود را آرایشگر معرفی کرد گفت: در مرحله اول انتخابات شرکت نکردم اما این بار پای صندوق رای آمده ام تا علاوه بر ادای تکلیف، مطالبه گری داشته باشم، مطالبه ما از رییس جمهور بهبود وضعیت اقتصاد است، فرزندان ما شغل مناسب ندارند و در تامین مسکن با مشکل روبه رو شده اند،امیدوارم رییس جمهور آینده به رای مردم احترام بگذارد و برای رفع مشکلات اقدام کند.
زهرا رنجبر اظهار کرد: مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت، حس خوب و شیرینی است بویژه برای ما جوانان که برای آینده نقشه ها داریم، اما وقتی جوان گرانی و تورم و تداوم این مشکلات را می بیند، بی انگیزه می شود.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب رییس جمهور، انتخاب سرنوشت است البته اما امید و انتظار داریم کسی که برنده این انتخابات می شود، برای حل مشکل بیکاری جوانان برنامه عملی داشته باشد و مشکل گرانی و تورم را برطرف کند.
به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و 580 نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی با مشارکت 45 درصدی مردم این خطه برگزار شد و 53 درصد بانوان این استان در چهاردهمین انتخابات دور نخست ریاست جمهوری مشارکت داشتند که جای بس افتخار است.
برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور 927 شعبه اخذ رای در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد 613 شعبه ثابت و مابقی سیار است.
خراسان شمالی با 10 شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که 44 درصد از آن در روستاها سکونت دارند.
استان‌ها خراسان شمالی 0 نفر برچسب‌ها بجنورد مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخاب چهاردهم

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/694653/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتاب «گردشگری هویت محور» رونمایی شد

عرضه کتاب در مساجد و هیئت ها مسیری برای کتاب خوان شدن شده است

مراسم عزاداری مردم صالح آباد در شب اول محرم + فیلم

اکثر کودکان کار در خراسان رضوی اتباع هستند

آخرین وضعیت زائران ایرانی در حج | چه تعداد زائر در عربستان جان باختند؟

لزوم جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغال

اعمال مخصوص شب دوم محرم چیست؟

دعوت رادیو پیام برای شرکت در پویش جانم حسین(ع)

صادرات 65 درصدی کالا از گمرگ دوغارون به افغانستان

ناگفته‌هایی از پیدا شدن کودک سیرجانی در گرگان| در آن سوی بوته تمشک چه خبر بود؟

«دیدار شیرین!» و «آن برادرانم!» برای کودکان

کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک‌پشت‌ها» رونمایی شد

نجات چاه کن 53ساله از چاه در بجنورد

مجالس امام حسین (ع) مایه الفت و مودت جامعه اسلامی است

نجات چاه کن 53 ساله از چاه در بجنورد

معارفه فرمانده گروه موشکی و توپخانه رزمندگان 61 محرم تربت حیدریه

استقبال از کاروان محرم در شهرستان گناباد

اخذ موافقت استانداری برای افتتاح کانون بازنشستگان شهرداری

اختصاص مجوز توزیع کالاهای اساسی برای هیئت‌های مذهبی در خراسان شمالی

بازداشت 5 شکارچی پرنده هوبره در خواف

امام جمعه: جامعه روحانیت گناباد همراه دولت چهاردهم است

کشف قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد

عادل فردوسی‌پور و رفقا این‌بار صداوسیما را فیتیله‌پیچ کردند

2 برابر شدن کمک‌های بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در خراسان‌رضوی

رشد 16 درصدی جابجایی بار در فرودگاه کرمانشاه

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

چاره‌اندیشی برای بازیافت طلای کثیف در بجنورد

چاپ نهم کتاب «قصه کربلا»

چرا قیمت موبایل جهش کرد؟

اعلام برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر درخراسان رضوی

کنسرسیوم نهاده‌ های دامی در خراسان رضوی تشکیل می‌ شود

پنج شکارچی «هوبره» در خواف بازداشت شدند

صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد خراسان‌جنوبی سرعت می‌گیرد

آغاز ثبت نام زائران اربعین

راه‌اندازی ایستگاه سنجش گرد‌وغبار در تایباد

رفع مشکلات گذرگاه زمینی دوغارون زمینه ساز توسعه روابط ایران و افغانستان

برپایی نمایشگاه خوشنویسی سوگواری محرم در سبزوار

خراسان رضوی کنسرسیوم نهاده‌های دامی تشکیل می‌دهد

پنج شکارچی پرنده «هوبره» در خواف بازداشت شدند

محرم بستر آموزش و فراگیری برای کودکان و نوجوانان است

17 عنوان کتاب جدید در مهاباد چاپ و منتشر شد

عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان روز 18 تیر رایگان است

«ملاقات در جزیره» راهی بازار نشر شد

رکورد معاملات شمش طلا شکسته شد

کشف یک محموله سوخت قاچاق در قاین

کشف یک پرونده سرقت بزرگ از یک کارگاه مصنوعات چوبی در کلات

برگزاری آیین 400 ساله صلات‌کشی در حسینیه تاریخی بشرویه

صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد در خراسان جنوبی سرعت می‌گیرد

پیام تشکر سپاه انصارالرضا(ع) بابت حضور پرشور مردم در انتخابات

کشف 2 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در قاین