پیام خراسان

آخرين مطالب

25 بهترین هدیه برای دوستداران کتاب، به گفته نویسندگان و خوانندگان مشتاق مقالات

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - خواندن بزرگترین کرم های کتاب ممکن است سخت باشد. اونجا گفتم و در حالی که بیشتر کتاب‌شناسان خوشحال می‌شوند که مجموعه‌ای از کتاب‌های خوانده شده را در فهرست TBR خود باز کنند، انتخاب کتاب‌های مناسب برای یک خواننده مشتاق کار خطرناکی است. بنابراین، در اینجا یک ایده جدید وجود دارد: به طور کلی از این استرس بگذرید و به جای آن یکی از بهترین هدایا را برای دوستداران کتاب (که کتاب نیستند) انتخاب کنید.
بررسی اجمالی سریع
20 مورد دیگر را ببینید
آن را از من بگیر، یک کرم کتاب خودخوانده و عضو نه یک، بلکه دو کلوپ کتاب: قفسه کتاب که زمانی بی ثمر بود پر شده است… و من هنوز نمی توانم از خرید کتاب های بیشتر دست بکشم. به همین دلیل، من دیگر نمی خواهم – یا صادقانه بگویم، نیازی ندارم – اما می دانید چه چیزی کم دارم؟ همه موارد اضافی – یک چراغ مطالعه گیره ای، نشانک چرمی و مهر کتاب شخصی شده.
به جای اینکه فهرست آرزوهای خودم را ایجاد کنم و آن را یک روز بنامم، از چند نفری استفاده کردم که مطالعه را به یک شغل تمام وقت تبدیل کردند – چه به عنوان نویسنده، وبلاگ نویس کتاب یا BookToker – تا این راهنما را کامل کنم. در این ترکیب، هدایای منحصربه‌فردی را خواهید یافت که ورق زدن را آسان‌تر می‌کند، لوازم جانبی کتاب‌خوانی که آنچه را که در قلب آنهاست (کتاب‌ها، همیشه!) و راه‌های عملی برای کمک به دنج کردن گوشه‌شان، از یک پتوی پوشیدنی تا یک لیوان قهوه خود گرم شونده
حدس من: این ایده‌های هدیه که فقط از 8 دلار شروع می‌شود، کریسمس، تولد یا (به مناسبت را در اینجا درج کنید) هر خواننده‌ای را برای کتاب‌ها تبدیل می‌کند.
بهترین هدیه برای دوستداران کتاب در سال 2024 آمازون
بیش از 30000 خریدار آمازون به این کتاب نور کلیپ امتیاز پنج ستاره داده اند – و ژاکلین کربی زونکوفسکی، نویسنده دی جی گربه خراش، یکی از طرفداران پرشور است. او به یاهو می‌گوید: «من وقتی در وان حمام برای روتین مراقبت از خود در شب جمعه مطالعه می‌کنم، یا اگر نیمه‌شب نمی‌توانم بخوابم تا شوهرم را بیدار نکنم، از حمام استفاده می‌کنم. بین سه درجه حرارت رنگ را انتخاب کنید، سپس دکمه دیمر را نگه دارید تا روشنایی را تنظیم کنید تا درست شود.
15 دلار در آمازون

پیام خراسان

استفی جورج، کتاب‌خوان و وبلاگ‌نویس پشت سر، به یاهو می‌گوید: «من خیلی تنبل‌تر از آن هستم که هر بار برای نوشیدنی بلند شوم، بنابراین واقعاً می‌خواهم این لیوان لیوانی چای یخی من را در کنارم نگه دارد. این لیوان شیشه ای 16 اونسی این کار را انجام می دهد. حتی دارای یک درب بامبو با نی قابل استفاده مجدد است، بنابراین آنها می توانند بدون نگرانی از ریختن آن، چشم خود را به صفحه نگاه کنند.
15 دلار در آمازون

پیام خراسان

اگر آنها اغلب موارد مورد علاقه خود را به عزیزانشان می دهند، پس یک مهر سفارشی – یا خود جوهر یا یک مهره چوبی قدیمی با یک لایه جوهر – به وام گیرندگان اطمینان می دهد که خواندن آنها از کجا آمده است. و به چه کسی برگرداند بروک میچیو، پادکست، خالق محتوا و خواننده مشتاق، به یاهو می‌گوید: «به عنوان دوست/عضو خانواده منصوبی که کتاب‌های کتابخانه‌ام را به امانت می‌دهد، شخصی‌سازی مجموعه‌ام با این تمبر حس شخصی منحصربه‌فردی می‌افزاید. برای سهولت با یک مهر خودکار مرکب استفاده کنید و از بین 25 رنگ جوهر انتخاب کنید – از رنگ های خنثی ظریف تا روشن های پررنگ.
32 دلار در Etsy

پیام خراسان

سه کتاب نمادین، یک گلدان شایان ستایش. این پشته سرامیکی را با یک گیاه کم نگهداری پر کنید که اتفاقاً یک تصفیه کننده هوا است (مانند گیاه مار یا پیچک) تا بتوانند در حالی که در مطالعه جدید گم می شوند، در هوای تازه تنفس کنند. دوشاخه را از پایین جدا کنید تا گیاهان بتوانند به درستی تخلیه شوند – یا اگر رنگ سبز مصنوعی را انتخاب کردید آن را رها کنید.
33 دلار در آمازون

پیام خراسان

باز نگه داشتن یک کتاب می تواند یک درد واقعی باشد – فقط از هر کسی که مرتب مطالعه می کند بپرسید. این دوداد چوبی تنها با یک دست صفحات را وزن می کند، بنابراین آنها می توانند از دست دیگر برای یادداشت کردن یادداشت ها یا نگه داشتن سوخت خواندن خود (اهم، قهوه) استفاده کنند. این در پنج اندازه موجود است – از راهنمای اندازه برای تعیین اندازه مناسب استفاده کنید.
10 دلار در آمازون

پیام خراسان

این ساعت به‌جای بیان زمان به روش سنتی، 13000 نقل قول ادبی کلاسیک را طی می‌کند که دقیقاً زمان آن را مشخص می‌کند. هر دقیقه، پنج دقیقه، 30 دقیقه یا هر ساعت یک نقل قول جدید دریافت کنید – این بستگی دارد که چقدر زمان را بررسی می کنید. یکی از منتقدان پنج ستاره با عصبانیت گفت: “این برای مادرم بود که خرید کردن برایش سخت است. او بلافاصله آن را راه اندازی کرد و اکنون بیش از یک ماه است که اسکرین شات هایی از نقل قول های مورد علاقه اش ارسال کرده است.” ارزش هر پنی را دارد
199 دلار در کالاهای غیر معمول

پیام خراسان

از هر کسی که عاشق رمان‌های عاشقانه است بپرسید، به شما خواهند گفت که امیلی هنری بهترین‌ها را می‌نویسد. مورد اصلی: جدیدترین نسخه او، داستان خنده دار، بکا در Pretty Little Memoirs فهرست ما را از بهترین کتاب‌های عاشقانه سال 2024 ساخته است. او می افزاید: «آنها برای خوانندگان عاشقانه عالی هستند»، و اشاره کرد که می توانید آنها را جداگانه بخرید (هر کدام 5 دلار) یا بسته را تقسیم کنید.
22 دلار در Etsy

پیام خراسان

تنها در دو ساعت، آنها می توانند کتابفروشی کوچک خود را بسازند که دارای چراغ روشن و درب کاملاً کاربردی است. «اگر قفسه‌ای از کتاب‌ها دارید، به نظر می‌رسد که در بین همه کتاب‌ها جای داده شده باشد.» به خاطر داشته باشید که این کیت 139 تکه همراه با یا نیست، بنابراین برخی از آن‌ها را زودتر بردارید تا مطمئن شوید که می‌توانند ساخت کنند. قدیم
33 دلار در آمازون

پیام خراسان

بهترین نویسندگان خواننده هستند – و بالعکس. اگر کرم کتاب در زندگی شما آماده است تا داستان خود را بنویسد، آنها را با ابزارهای نوشتن با کیفیت رفتار کنید. ال جانسون، نویسنده اسرارآمیز به یاهو می‌گوید: «تغییر‌دهنده نهایی بازی برای من این قلم‌های پاک‌شونده زیبا هستند. آنها شایان ستایش هستند، نسبتا ارزان هستند، پیام های الهام بخش دارند و برای نویسنده ای که در حال حرکت است و همیشه خط خطی می کند، داشتن خودکار پاک شدنی یک الزام است.
20 دلار در آمازون

پیام خراسان

مطمئنا، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی راحت هستند، اما کتاب‌های فیزیکی هنوز جای خود را دارند. دلیل هر چه باشد – بو، احساس، راحتی در دست گرفتن یک کتاب – برخی از افراد ترجیح می دهند با جلد شومیز یا جلد سخت بچسبند. در آن صورت، Zonkowski توصیه می‌کند که این نشانک‌های چرمی کامل را که می‌توانند با نام یا حروف اول خواننده شخصی‌سازی شوند، ارائه دهید. او به یاهو می‌گوید: «من قصد دارم اینها را به همه دوستان و خانواده‌ام که امسال کتاب‌خوان هستند هدیه بدهم.
13 دلار در Etsy

پیام خراسان

کتاب‌خوان‌های الکترونیکی تجربه خواندن را متحول کردند – و این ابزار زیبا همه چیز را به سرعت بالا می‌برد. فقط کافی است آن را روی کتابخوان الکترونیکی یا رایانه لوحی خود بچسبانید و روی دکمه ای روی کنترل از راه دور کلیک کنید تا صفحه ورق بزنید. یکی از خوانندگان پنج ستاره گفت: “من فکر می کردم دیوانه کننده است که مردم واقعاً یک صفحه برگردان خودکار می خواهند تا اینکه… خودم غافلگیر شدم و یکی را امتحان کردم. راحت است، به خصوص وقتی در رختخواب یا روی کاناپه دراز می کشید.” و افزود که “شارژ می ماند و در جای خود باقی می ماند.”
20 دلار در آمازون

پیام خراسان

پتو با بازو؟ کمتر بگو دفعه بعد که می‌خواهند با یک کتاب عالی کنار هم بنشینند، می‌توانند این پتوی پوشیدنی با خط شرپا را بیاندازند و با خیال راحت مطالعه کنند. این را بردارید تانک کوسه مورد علاقه در رژگونه، سرمه ای یا یکی از 30 رنگ دیگر.
50 دلار در آمازون

پیام خراسان

راحتی مهم است، به خصوص زمانی که ساعت ها در حال مطالعه هستید. تن‌ها کرم کتاب به این بالش سوگند یاد می‌کنند، زیرا دارای یک شکاف مشخص برای کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، تبلت‌ها و کتاب‌ها، به‌علاوه دو بازوی پلاستیکی برای پایین نگه داشتن صفحات است. یکی از طرفداران پنج ستاره نوشت: «از اینکه کتاب یا مجله را با یک دست نگه داشتم خسته شده بودم (گربه من دست دیگرش را برای نوازش می خواهد… lol)، بنابراین این یک لطف نجات دهنده است.
40 دلار در آمازون

پیام خراسان

آیا آنها معمولاً در هر زمان معینی چند کتاب می خوانند؟ سپس یک بسته چهارتایی از این نشانک‌های قارچ شایان ستایش را بردارید – بله، درست خواندید – تا بتوانند آنها را بین آنها تقسیم کنند. آنها نمی گیرند قارچ هرکدام – کافیست یک ساندویچ سیلیکونی بین دو صفحه قرار دهید تا جای شما بماند.
8 دلار در آمازون

پیام خراسان

اگر آنها قاطعانه مخالف کتاب های الکترونیکی هستند، از ادامه کار خودداری کنید. اما اگر آنها حاضرند آن را امتحان کنند، جدیدترین نسخه Kindle بهترین گزینه برای شماست. صفحه‌نمایش آن روشن‌تر و سفیدتر از مدل‌های قبلی خود است، اما همچنان وزن زیادی دارد (فقط 5.5 اونس) با سرعت و فضای ذخیره‌سازی کافی که دستگاه آمازون به آن معروف است. ریک برویدا، نویسنده ارشد فناوری، نقد خوبی به آن داد و نوشت که “هر چیزی جز سطح ابتدایی” و “یک کتابخوان الکترونیکی عالی است، که من به شدت به هر کسی که عاشق کتاب است توصیه می کنم.”
110 دلار در آمازون

پیام خراسان

همه وسایل ضروری برای خواندن آنها – لیوان مطالعه، لیوان قهوه، تلفن، یا به قول شما – در دسترس آنها قرار دهید. هنگامی که آنها نیاز به بلند شدن دارند (اوه، مسئولیت ها!)، می توانند کتاب خود را روی قسمت مثلث قرار دهند تا جای خود را حفظ کنند.
50 دلار در کالاهای غیر معمول

پیام خراسان

می دانم قول داده ام که هیچ کتابی در این فهرست وجود نخواهد داشت، اما این بیشتر یک تجربه است تا یک مطالعه استاندارد. به سادگی ژانر را انتخاب کنید و این فروشنده Etsy یک کتاب کاملاً جدید را روی کاغذ می پیچد و آن را با برچسب تزئین می کند. این برای شما و گیرنده شگفت‌انگیز خواهد بود، اما می‌توانید خیالتان راحت باشد که بدانید همه انتخاب‌های آن‌ها دارای رتبه Goodreads حداقل 3.5 هستند.
20 دلار در Etsy

پیام خراسان

این جوراب‌های زرد رنگ را که شبیه یک کارت کتابخانه خالی ساخته شده‌اند، ببینید. «این جوراب‌ها خاطرات گرم و مبهم رفتن به کتابخانه را در کودکی زنده می‌کنند، جایی که من همان جوراب را بیرون آوردم. آرتور بارها کتاب فقط اسم من روی کارت بود،” الیزابت هلد، کرم کتاب پشت خبرنامه What to Read If، به یاهو می گوید. مطمئنم که کرم کتاب شما داستان مشابهی دارد.
13 دلار در کالاهای غیر معمول

پیام خراسان

همان مفهوم، اما طراحی متفاوت. این زیپ‌دار زیپ‌دار به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند کل پشته TBR – یا حداقل بیشتر آن را نگه دارد. به آنها بگویید که یک خودکار، نشانک و چراغ مطالعه را در جیب داخلی قرار دهند تا همیشه آماده باز کردن یک کتاب خواندن جدید باشند.
32 دلار در آمازون

پیام خراسان

این احتمال وجود دارد که قهوه آنها نتواند با سرعت مطالعه آنها مطابقت داشته باشد. با استفاده از این لیوان گرم‌شده درجه یک، آن‌ها می‌توانند دمای نوشیدنی ایده‌آل خود را (بین 120 تا 145 درجه فارنهایت) تنظیم کنند و ساعت‌ها از آن بنوشند (تا زمانی که روی زیر لیوانی شارژ باشد). من وقتی مطالعه می‌کنم از کتابم به صورت مذهبی استفاده می‌کنم – و ده‌ها خریدار آمازون هم همینطور. یکی از خوانندگان کافئین دار می نویسد: “من صبح می خوانم و قهوه ام سرد می شود و باید بلند و پایین شوم تا بروم مایکروویو یا فقط قهوه را بیرون بریزم و یک فنجان جدید درست کنم که سرد شدن هم تمام می شود.” اکنون آنها می توانند “فقط استراحت کنند و بخوانند.”
108 دلار در والمارت

پیام خراسان

هیچ چیز بهتر از این نیست که با یک فنجان چای و یک مطالعه خوب دلپذیر شوید. آنها کتاب را در قفل دارند، بنابراین این وظیفه شماست که مطمئن شوید چیزی برای خوردن دارند. کری ای. پیرس، نویسنده و یکی از بنیانگذاران، بارها و بارها به هارنی و پسران روی می آورد. او به ما می گوید: «آنها در یک روز سرد زمستانی کاملاً آرامش می دهند.
9 دلار در آمازون

پیام خراسان

کتاب ماه بدون شک منحصر به فردترین راه برای ارائه یک مطالعه جدید (یا در این مورد، شش) است. هر ماه، آنها می توانند از میان حداکثر هفت جلد گالینگور و کتاب صوتی، که همه توسط خوانندگان مشتاق انتخاب شده اند، انتخاب کنند. من در طول سال‌ها مشترک بوده‌ام و در آن زمان، عناوینی را از نام‌های بزرگی مانند امیلی هنری و کریستین هانا گرفته تا تازه‌واردانی مانند بانی گارموس خوانده‌ام.
100 دلار در کتاب ماه

پیام خراسان

خواندن یک راه مطمئن برای گسترش دایره لغات است – و Scrabble یک راه عالی برای آزمایش آن است. این همان بازی‌ای است که همه ما می‌شناسیم و دوستش داریم، اما شبیه یک کتاب از زمان‌های دور ساخته شده است. از آنجایی که در سمت کوچکتر قرار دارد، آنها باید بتوانند آن را بین سایر مطالب در قفسه کتاب خود فشار دهند.
39 دلار در میسی

پیام خراسان

درخت کریسمس ساخته شده از کتاب؟ حالا این رویای هر کتابخوانی است. آنها را متقاعد کنید که هر چیزی را که می خوانند کنار بگذارند (فقط برای مدت کوتاه، قول دهید) تا این پازل 500 تکه ای را با الهام از سرگرمی مورد علاقه خود جمع کنند. پس از تکمیل آن، می‌توانند همه چیز را در جعبه‌ای به شکل کتاب قرار دهند و جایی برای آن در قفسه کتاب خود پیدا کنند.
10 دلار در هدف

پیام خراسان

این خدمه آن را همانطور که هست می گوید. با این پیراهن کش بسیار مناسب، که در 11 رنگ موجود است، خواننده خود را تشویق کنید که قلب خود را روی آستین خود بپوشد – خوب، گرمکن.
35 دلار در Etsy
بررسی های ذکر شده در بالا منعکس کننده جدیدترین نسخه ها در زمان انتشار است.
راهنمای خرید شما: همه راهنماهای هدیه ما را در یک نقطه ببینید. ما ایده‌هایی برای هدیه برای همه افراد مختلف زندگی شما داریم – مردان، زنان، بچه‌ها.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/750737/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عروسی عشایر در خراسان شمالی

وضعیت عادی در تهران در جریان است / فعالیت سحرگاهی میادین میوه و تره بار تهران+ فیلم

واژگونی مینی بوس در این جاده 16 مصدوم بر جا گذاشت

وضعیت رقت بار و نحوه آبیاری چمن فولادشهر + فیلم

شنیده شدن صدای انفجار در تهران (5 آبان 1403)

25 بهترین هدیه برای دوستداران کتاب، به گفته نویسندگان و خوانندگان مشتاق

مردی با بیشترین شکایت در دنیا رکورد زد/ ماجرای شکایت‌ها چیست؟ +عکس متهم

بازدید مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری مازندران از استودیوی هزار سنگر آمل+ تصاویر

کناره‌گیری قاضی پرونده جنایات نتانیاهو به بهانه بیماری

قاضی دادگاه لاهه که پیگیر صدور بازداشت نتانیاهو بود، تغییرکرد

آیا ظریف باز هم استعفا خواهد داد؟

واژگونی مینی‌بوس حامل ورزشکاران بیرجندی

«بیرجند» طوفانی و بارانی شد

تفاوت نرخ ارز برای سرمایه‌گذاران افغان در ایران مشکل ساز شده است

تفاوت نرخ ارز برای سرمایه گذاران افغان در ایران مشکل ساز شده است

تصادف در محور منصورآباد - قهستان یک کشته و هفت مجروح  بر جا گذاشت

قاضی اصلی پرونده جنایات نتانیاهو از پیگیری این پرونده کناره‌گیری کرد

کناره‌گیری ناگهانی قاضی اصلی پرونده جنایات نتانیاهو

حملات حزب الله لبنان به پایگاه‌های مختلف رژیم صهیونیستی (4 آبان 1403)

سردار سلامی پیام جدید صادر کرد

سرلشکر سلامی شهادت علی حیدری را تسلیت گفت

کیفیت عجیب آب در یکی از مناطق مشهد (ویدئو)

آغاز برداشت زالزالک از جنگل‌های استان ایلام

بمباران حومه جنوبی بیروت دوباره آغاز شد (شامگاه جمعه 4 آبان 1403)

وقع توفان و سیل خسارتبار در خراسان جنوبی

ترکیب احتمالی بارسلونا برابر رئال مادرید در الکلاسیکو (5 آبان 1403) | نسخه فلیک برای فتح برنابئو

امام‌جمعه بجنورد: دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی جبهه مقاومت می‌ترسند

سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌شود

بررسی مشکلات زنجیره ارزش رعفران در اختتامیه جشنواره ملی زعفران

اختتامیه مسابقات کشوری رباتیک در گرگان با معرفی برگزیده‌ها

10 استان متأثر از حوادث جوی طی دو روز گذشته

جمع آوری کمک‌های مردمی برای کودکان غزه و لبنان در روستای ده محمد

امدادگران هلال احمر هشت نفر را در ارتفاعات خراسان شمالی نجات دادند

رمز و راز جمهوریت در فضای گفتمانی انقلاب اسلامی وفاق ملی است

نظارت هفته‌ای بازرسان برای ایمنی معادن خراسان‌شمالی

ارتفاعات شاه جهان اسفراین سفید پوش شد

اتفاق عجیب در ترجمه‌ی صحبت‌های موسیمانه در مراسم معارفه

تغییر یک قاضی در دیوان کیفری بین‌المللی که خواهان صدور حکم بازداشت نتانیاهو بود

نجات هشت نفر گرفتار در ارتفاعات آخرداغ بجنورد

کناره‌گیری قاضی اصلی پرونده جنایات نتانیاهو

کناره‌گیری قاضی اصلی پرونده جنایات نتانیاهو از پیگیری این پرونده

ترجمه‌ اشتباه صحبت‌های موسیمانه در مراسم معارفه!

راز جدایی ستاره از شوهرش آشکار شد

سانسور صحبت‌های موسیمانه !

اتفاقی عجیب در مراسم معارفه موسیمانه سوژه کاربران شد

دادگاه لاهه ، قاضی پرونده جنایت جنگی نتانیاهو را "ناگهان" تغییر داد

ضارب امام جمعه کازرون: سابقه محکومیت و اقدام به آسیب رساندن به قاضی 20 سال پیش

سفر به کربلا هم برای ایرانی‌ها آرزو شد!

همکاری گازی ایران و پاکستان

1250 هکتار از اراضی کشاورزی مشهد به کشت کلزا اختصاص یافت