دست دلالان از بازار میوه و ترهبار تهران کوتاه شد
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام خراسان - به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی بختیاری زاده افزود: در حوزه ارزان سازی ایجاد زنجیرههای تامین مواد غذایی با کیفیت اجرایی شد و دست واسطههایی که با سوداگری باعث افزایش قیمت محصولات مصرفی شهروندان میشدند از این حوزه کوتاه شد و اکنون اقلام مصرفی بدون حضور واسطهها به دست مردم میرسد.
وی اظهار کرد: در 20 ماه با توجه به نوساناتی که در بازار گوشت وجود داشت اما در میادین میوه و ترهبار قیمت این محصول پروتئینی ثابت بود و تنها در 2 ماه گذشته با توجه به بالا رفتن هزینههای کارگری و تامین مواد مورد نیاز این بخش، کمی قیمت آن تغییر کرده که باز به نسبت قیمت آن در سطح شهر، ارزان تر است.
مدیرعامل میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران تاکید کرد: اکنون تعداد بازارهایی که در شهر تهران به ارائه خدمات در حوزه میوه و ترهبار و محصولات پروتئینی میپردازند به بیش از 300 بازار رسیده است.
به گفته وی، در حوزه دسترسی آسان تر شهروندان تهرانی به این خدمات طرح فروش مجازی در بازارها و میادین میوه و ترهبار شهرداری نیز اجرایی شده است.
انتهای پیام/
کد خبر: 1249268 برچسبها بازار تهران
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/765775/