گلایه فرهنگیان قوچان از بیمه دانا؛ خدمات ضعیف، هزینههای فزاینده
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام خراسان - کاهش خدمات و تأخیر در پرداخت هزینههای درمانی بیمه تکمیلی، گلایه فرهنگیان را برانگیخت. جمعی از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان قوچان با راهاندازی کارزاری، نسبت به عملکرد بیمه دانا اعتراض کرده و از وزارت آموزش و پرورش خواستار نظارت جدی و بازخواست این شرکت بیمهای شدند. آنها میگویند که در سالهای اخیر، خدمات بیمهای کمتر شده اما هزینههای دریافتی افزایش یافته است.
اعتراض پرسنل آموزش و پرورش از خدمات بیمه دانا و تعلل در پرداخت فاکتورهای بیمه تکمیلی وزیر محترم آموزش و پرورش
سلام؛
از خدمات و پرداختیهای بیمه دانا به عنوان بیمه تکمیلی برای پرسنل آموزش و پرورش بسیار گلهمندیم و خواهان توجه جدی وزارت آموزش و پرورش به موضوع بیمه تکمیلی و پیگیری و بازخواست مداوم از سازمان پوششدهنده بیمه هستیم.
به طور خلاصه: خدمات هر سال کمتر و کمتر = هزینههای دریافتی از پرسنل هر سال بیشتر و بیشتر
با سپاس
جمعی از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان قوچان
• شروع کارزار: ٢٧ دی ١٤٠٣ • پایان کارزار: ٢٧ بهمن ١٤٠٣ • از طرف: فرهنگیان شاغل و بازنشستگان محترم و عموم مردم • هشتگ رسمی: #بیمه_تکمیلی_دانا • نویسنده: مهدی کفایی • لینک کارزار: امضا کنید
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/827955/