پیام خراسان

آخرين مطالب

لوکس ترین و گرانترین هتل های مشهد اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام خراسان - افراد در طول سفرشان به مشهد مقدس همواره مایل هستند در لوکس ترین و گران ترین هتل های مشهد همچون هتل های الماس 2، هتل قصر الضیافه قدس، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل مجلل درویشی، هتل اترک و... اقامت یابند تا بتوانند رفاه بالاتری را تجربه کنند. هریک از این هتل‌ها امکانات منحصربه فرد و مدرنی همچون رستوران، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر، بازارچه و.
.. را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند و بعضی از این هتل‌ها همچون هتل مدینه الرضا مشهد فاصله بسیار اندکی با حرم داشته و شما در عین بهره‌مندی از خدمات لاکچری می‌توانید از اقامت در بهترین هتل مشهد با ویو حرم نیز لذت ببرید.

پیام خراسان

لیست گران ترین هتل های مشهد
نام هتل
آدرس
شروع قیمت در تیر ماه 1403
هتل اترک مشهد
مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا
6 میلیون و 500 هزار تومان
هتل الماس 2 مشهد
مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20
6 میلیون و 550 هزار تومان
هتل مجلل درویشی مشهد
مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26
3 میلیون و 210 هزار تومان
هتل مدینه الجواد مشهد
مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
3 میلیون تومان
هتل قصر الضیافه قدس مشهد
مشهد، ابتدای خیابان شیرازی، روبروی دارالشفا امام رضا
6 میلیون و 186 هزار تومان
هتل رز درویشی مشهد
مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 1 و 3
4 میلیون و 650 هزار تومان
هتل رضویه مشهد
مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، جنب درب ورودی بازار رضا
2 میلیون و 300 هزار تومان
گرانترین هتل های 5 ستاره مشهد با توجه به توریستی و گردشگری بودن شهر مشهد، شما می‌توانید گرانترین هتل‌های 5 ستاره را در این شهر بیابید که امکانات و کیفیت خدمات آن ها با هتل ‌های 5 ستاره بین‌المللی برابری می‌کند.
هتل قصر الضیافه قدس مشهد از جمله گرانترین هتل های مشهد می‌توان به هتل قصر الضیافه قدس اشاره داشت. این هتل دارای نمایی خاص و متفاوت بوده و ساخت آن در سال 1401 برحسب جدیدترین استانداردهای هتل‌سازی صورت گرفته است. این هتل دارای یازده طبقه بوده و در آن 225 اتاق وجود دارد که در هریک از این اتاق‌ها می‌توانید خدماتی حرفه‌ای دریافت کنید؛ ازاین‌رو، می‌‌توان این هتل را در لیست گرانترین هتل مشهد جای داد. تنوع بسیاری میان اتاق‌های این هتل دیده می‌شود و می‌تواند سلیقه همه افراد را پوشش دهد.
از جمله انواع اتاق‌های لاکچری هتل قصر الضیافه قدس می‌توان به اتاق دبل، رویال، تویین، کانکت، ماه‌عسل، پرزیدنت، اگزکیوتیو، توئین و سوئیت دوخوابه اشاره داشت. در این هتل کافه و‌ رستوران‌های متعدد دیگری همانند رستوران رکسان، رستوران مدیترانه‌ای زیتون، رستوران میلانو، رستوران روف‌گاردن و کافی‌شاپ نیز دیده می‌شود؛ ازاین‌رو، هتل قصر الضیافه قدس در لیست بهترین هتل های مشهد از نظر غذا جای می‌گیرد. همچنین شما در این هتل می‌توانید از امکانات باشگاه ورزشی نیز استفاده کنید‌.
هتل الماس 2 مشهد در صورتی که به سازه‌های مدرن و آسمان‌خراش‌ علاقه دارید، هتل 5 ستاره بین‌المللی الماس 2 گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این هتل به عنوان بنایی فاخر شناخته می‌شود که در 25 طبقه قرار گرفته و در ساخت آن از هشت تمدن جهان همچون روم باستان، روسیه، تایلند، هندوستان، عربستان، ترکیه، آفریقا و ایران الهام گرفته است. شما در هتل الماس 2 که به عنوان یکی از گرانترین هتل های مشهد شناخته می‌شود، می‌‌توانید از امکاناتی همانند یک هتل پنج ستاره بین‌المللی بهره‌مند شوید. امکانات این هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر و بازارچه می‌شود‌.
طراحی اتاق‌های هتل الماس 2 برحسب تمدن‌های هشت‌گانه مطرح دنیا صورت گرفته و از جمله انواع اتاق‌ها می‌توان به یک تخته، امپریال جونیور، امپریال سوپریور، سوئیت یک خوابه، سوئیت ماه‌عسل، سوئیت هانی مون رویال، سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال و اتاق کانکت اشاره داشت. دیگر امکانات این هتل‌ شامل مواردی همچون IPTV، یخچال، دراور، صبحانه، روم سرویس، مینی بار با هزینه و صندوق امانات داخل اتاق می‌شود‌.
هتل مجلل درویشی مشهد هتل درویشی بی‌شک هر شخصی را مجذوب شکوه و جلال خود خواهد کرد. هتل بین‌المللی و 5 ‌ستاره درویشی علاوه بر اینکه به عنوان لوکس ترین هتل مشهد شناخته می‌شود، در زمان‌های قبل در سطح ایران و خاورمیانه جایگاه ویژه‌ای داشت. این هتل در 23 طبقه ساخته شده و می‌توان آن را مرتفع‌ترین مرکز اقامتی به هنگام ساخت خود و تنها هتل آتریوم شرق کشور دانست. در این هتل 223 اتاق وجود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سوئیت فصل دو نفره استاندارد، اتاق امپریال سه تخته Vip، سوییت دو نفره استاندارد پلاس، اتاق چهار تخته اکونومی فصل، اتاق چهار تخته فصل استاندارد، دوبلکس ملل‌ و اتاق آینده Top vip اشاره کرد.
دیگر امکانات این هتل مجهز شامل صرافی، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، انواع رستوران و کافی‌شاپ و سرویس به حرم می‌شود.

پیام خراسان

گرانترین هتل های 4 ستاره مشهد شما در طول اقامتتان در مشهد برای دریافت خدماتی نسبتاً لوکس می‌توانید در گران‌ترین هتل‌های 4 ستاره این شهر نیز سکونت یابید. از جمله گران ترین هتل های 4 ستاره مشهد می‌توان به هتل مدینه الجواد مشهد و هتل اترک مشهد اشاره داشت.
هتل مدینه الجواد مشهد یکی از هتل های نوساز مشهد، هتل مدینه الجواد مشهد نام داشته که افتتاح آن به سال 1400 بازمی‌گردد. نزدیکی و دسترسی راحت هتل مدینه الجواد مشهد به حرم امام رضا (ع)، امتیاز بزرگی برای آن محسوب می‌شود‌. این هتل چهار ستاره در هشت طبقه ساخته شده که تعداد 126 باب اتاق و سوئیت را در بر گرفته است. از جمله اتاق‌ های هتل مدینه‌الجواد می‌توان به اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دوتخته برای یک نفر، اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق دو تخته دبل استاندارد، سوئیت یکخوابه دونفره استاندارد و آپارتمان یک‌خوابه دونفره vip اشاره داشت که به امکاناتی نظیر IPTV، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار با هزینه، صبحانه و سیستم تهویه‌مطبوع مجهز شده اند.
هتل اترک مشهد اگر به دنبال هتلی لوکس و نزدیک حرم می‌گردید، هتل اترک گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. پرداختن هزینه‌ای نسبتاً زیاد جهت اقامت در هتل مدرن اترک بی‌شک ارزش آن را خواهد داشت؛ چراکه این مجموعه به سمت حرم بوده و امکانات منحصربه فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید هر سه وعده‌غذایی خود را در رستوران هتل اترک امتحان کنید. همچنین با اقامت یافتن در هتل اترک به عنوان یکی از گرانترین هتل های مشهد، می‌توانید دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی نزدیک حرم داشته باشید.
امکانات لاکچری هتل اترک شامل رستوران بام با چشم‌انداز حرم، مینی بار رایگان، ماساژ رایگان، پذیرایی ولکام رایگان، استفاده رایگان از مجموعه آبی ورزشی (جکوزی و سونا)، اقامت با سه وعده غذا در بعضی از اتاق‌ها و سالن ورزشی می‌شود. در هتل اترک خدمات به شکل رایگان ارائه می‌شوند و همین مسئله سبب جلب توجه مسافران به این هتل شده است. از نظر عموم مردم، در اصل هتل اترک 4 ستاره، یک هتل لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود. درصورتی‌که مایل هستید در طول اقامتتان در این هتل از هزینه شما کاسته شود، می‌توانید اتاق‌های دوتخته اکونومی را امتحان کنید.
گرانترین هتل های 3 ستاره مشهد در صورتی که مایل هستید در طول اقامتتان در مشهد، در هتلی لاکچری و لوکس و در عین حال با قیمت مقرون‌به صرفه اقامت داشته باشید، گران ترین هتل های 3 ستاره مشهد گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.
هتل رز درویشی مشهد هتل رز درویشی از جمله گرانترین هتل های مشهد بوده که متعلق به هتل لوکس و پنج ستاره مجلل درویشی است و می‌توان آن را در لیست بهترین هتل های مشهد جای داد. هتل رز درویشی تازه ساز به نظر می‌رسد و آغاز به فعالیت آن به سال 1399 باز می‌گردد. همچنین هتل فاصله اندکی با حرم داشته و شما تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به حرم برسانید. هتل رز درویشی در 22 طبقه ساخته شده و تعداد واحدهای اقامتی آن به 107 باب می‌رسد‌. خدمات این هتل به شکل هافبورد یعنی ارائه صبحانه و ناهار صورت می‌گیرد. امکانات این هتل شامل رستوران پاشا با منویی گسترده از غذاهای ایرانی و سنتی، کافی شاپ رومانو با محیطی دلپذیر، روف گاردن پانوراما در طبقه بیستم با چشم‌انداز مستقیم به حرم، اینترنت و... می‌شود‌.

پیام خراسان

هتل رضویه مشهد؛ مشرف به حرم مطهر هتل رضویه به عنوان بهترین هتل سه ستاره مشهد نزدیک حرم است که در سال 1397 شاهد بازسازی آن برحسب آخرین استانداردهای روز جهان بودیم. این هتل دو درب ورودی و خروجی داشته و درب شمالی آن به سمت باب‌الرضا و درب جنوبی آن به طرف بازار رضا باز می‌شود. هتل رضویه 13 طبقه داشته و 92 اتاق در آن دیده می‌شود. امکانات و خدمات رفاهی هتل رضویه شامل رستوران با ظرفیت 150 نفر، کافی شاپ، پارکینگ، آرایشگاه زنانه و مردانه، خدمات ویژه CIP و... می‌شود‌.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/704003/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ثبت نام متقاضیان سفر حج عمره در خراسان شمالی آغاز خواهد شد

9 فارغ التحصیل دانشکده پزشکی بجنورد درآزمون دستیاری پذیرفته شدند

معاون وزیر آموزش و پرورش:سرانه ورزشی دانش آموزان خراسان رضوی به یک مترمربع افزایش یافت

آمریکا و انگلیس سه بار به مرکز یمن حمله کردند

قوچان‌نژاد: پیاتزا در تیم ملی والیبال ایران اقتدار دارد/ خلا معروف هنوز پر نشده است

موج جدید اعتراضات پرستاران این بار در قم و کاشان

حاشیه شهر بیرجند محروم از سرانه فضای آموزشی!

حسن آبادی:بیش از 1500 مرقع از دورۀ تیموری تا دورۀ معاصر در کتابخانۀ آستان قدس است/ محبوب:اسناد موجود در آستان قدس بیشتر اجتماعی و اقتصادی است تا سیاسی

آتش بی‌احتیاطی گردشگران در غرب گیلان مهار شد

تکنولوژی دانش‌بنیانی برای مقابله با آتش‌سوزی در جنگل‌ها/ پروژه جنگل‌زایی «RFID» کلید خورد

آنچلوتی: تنها یک بار سیگار کشیده‌ام، اما بعد از آن عکس خانه‌ام پر از سیگار شده است!

شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سازمان یافته سوخت در خراسان جنوبی

افزایش قابل توجه زائران در مراکز اسکان موقت و اضطراری شهرداری مشهد

سرانه ورزشی دانش آموزان خراسان رضوی به یک مترمربع افزایش یافت

قطع آب شرب بجستانی‌ها، برای جلوگیری از تخریب ریل راه آهن بود

«نقد ترجمه در ایران» به چاپ چهارم رسید

خدمات رسانی اردوی جهادی افغانستانی در مشهد

سعید شریعتی: در روزهای آغاز اعتراضات 96 جوانان ستاد کدام چهره در مشهد جلسه برگزار می‌کردند؟/سخنان نبویان از استناد انداختن دستگاه‌های امنیتی است

نمایش رزمی فرهنگی حدیث پایداری در تربت‌حیدریه+فیلم

(ویدئو) بعد از گریه این بار خنده امیر مقاره خواننده «ماکان بند» اشک همه را درآورد!

سومین سالگرد درگذشت «حاج‌حیدر رحیم‌پور ازغدی» در مشهد برگزار شد

92 محله تهران بازار میوه و تره‌بار ندارد

تبعات درگیری با ایران فاجعه‌بار است

کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از طریق لینک جعلی ثنا در سبزوار

بار دیگر تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد/ بازداشت شماری از معترضان

این زن افغان با به دنیا آوردن نوزادی 4 پا همه را حیرت‌زده کرد!

کاظمی: امروز با دانش آموزانی مواجهیم که فاصله زیادی با انتظار سند تحول بنیادین دارند

تشکیل 46 پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی حاجی آباد

سه عنوان پهلوانان جوان خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور

درخشش اسب‌های خراسان شمالی در آق قلا

کسب رتبه نخست جشنواره هنرجوی برتر توسط هنرجوی خراسان شمالی

پایان فعالیت تابستانی استخر روباز پارک ملت مشهد

پایان فعالیت تابستانی استخر روباز پارک ملت مشهد/ 76 روز فعالیت شاد برای شهروندان مشهدی

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد؛ صنعتی سازی 70 مدرسه در استان خراسان رضوی

تحلیلگر آمریکایی: تبعات درگیری با ایران فاجعه‌بار است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان ؛اشغال 70 درصدی کلیه ظرفیت‌های اقامتی مشهد در دهه پایانی صفر

اورژانس مشهد بیش از 14 هزار ماموریت انجام داد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تعاون راه حل نجات اقتصاد کشور است

برخورد 2 خودرو در مسیر تربت حیدریه- مشهد هفت مصدوم برجا گذاشت

انجام بیش از هزار ماموریت توسط اورژانس سبزوار

برنامه درسی مدارس خشک و استعدادکش هستند

وزیر آموزش و پرورش: برنامه های درسی مدارس استعدادکُش هستند

امسال فعالیت 20 نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان ها آغاز می شود

پیشرفت 70 درصدی 4 کیلومتر نخست پروژه محور شهداد به نهبندان

400 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی ارسال شد

هزینه‌های عمره مفرده اعلام شد

مهار آتش سوزی در بیش از یک هکتار اراضی جنگلی لیسار

کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از طریق لینک جعلی ثنا در سبزوار

خراسان رضوی دارای 15 هزار و 338 تعاونی ثبت شده‌است

موافقت اداره کل حفظ آثار برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه قوچان