ویژهبرنامههای سال نو تلویزیون 367 میلیون بار دیده شد
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام خراسان - - نتایج پایش دادهها و تحلیل رفتار مخاطب در فضای مجازی نسبت به برنامههای تحویل سال 1404 رسانه ملی منتشر شد.
براساس گزارش دادهکاوی اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، میزان مصرف یا بازدید محتواهای تقطیع شده ویژهبرنامههای تحویل سال 1404، حدود 367 میلیون بازدید بوده است که نسبت به سال گذشته حدود 42 درصد رشد داشته است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
میزان بازدید ویژهبرنامهها در سال گذشته حدود 260 میلیون بازدید بود. برنامه «سال نو» با حدود 20 هزار تقطیع، بیشترین میزان انتشار و به واسطه بازدید 220 میلیونی، بیشترین میزان بازدید را داشته است.
از نظر رشد مخاطب، ویژهبرنامه شبکه سه (سال نو) حدود 86 درصد، شبکه دو (شب عیدی) حدود 10 درصد و شبکه نسیم (یک زلف و این همه دل) حدود 16 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته است.
در مجموع، میزان انتشار ویژهبرنامههای تحویل سال 1404 رسانه ملی از طریق پلتفرمهای فعال حدود 44 هزار قطعه بوده است.
لینک کوتاه:
https://www.payamekhorasan.ir/Fa/News/844999/